annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony tablet s start niet meer goed op, HELP! :(

profile.country.nl_NL.title
missmarieke7
Bezoeker

Sony tablet s start niet meer goed op, HELP! :(

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds een tijdje deze tablet. Heb er erg veel plezier mee, heb hem gekregen van mijn oma, die kreeg hem bij een abonnement en had deze verloot en ik won!

Sinds een paar dagen start hij niet meer op. Zodra ik hem aanzet, krijg ik van die streepjes in beeld die bewegen ( lastig uit te leggen, maar deze komen altijd in beeld voordat de tablet opstart ). Het probleem is, dat mijn tablet niet meer opstart.. Ik blijf deze streepjes in beeld krijgen en krijg maar geen beginscherm van mijn tablet. Ik heb geen idee hoe dit is ontstaan, er is verder niets gebeurt met mijn tablet.

Ik heb hem ook al gereset en alles geprobeerd, ook de batterij leeg laten lopen en gekeken of die vanuit daar goed zou opstarten, maar helaas... Ik blijf de vliegende streepjes in beeld krijgen..

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of dit zelfde probleem meegemaakt ? Voordat ik naar een bedrijf zou gaan wilde ik kijken of ik het zelf kon oplossen. Heb tenslotte geen bewijs van aankoop of een bon.. Heb hem zou gekregen van mijn oma, zonder iets erbij..

Alvast heel erg bedankt!

Mvg, Marieke Bridel

Message was edited by: MariekeBridel

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Ook al een harde reset geprobeerd?

http://www.hard-reset.com/sony-tablet-s-sgpt11-hard-reset.html

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
missmarieke7
Bezoeker

Hallo,


Deze reset kan ik volgens mij alleen gebruiken als ik in mijn menu kan toch? Ik krijg namelijk mijn scherm niet te zien waardoor ik mijn tablet kan gebruiken, alleen het beginscherm voordat mijn tablet opstart. Hieronder de link met een foto, zoiets bedoel ik. Alleen dan kan ik dus het scherm niet gebruiken, en de streepjes bewegen alleen maar en gaan niet weg.


http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=sony+tablet+s+&source=images&cd=&cad=rja&docid=kcJoWObnbglwdM&...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mijn link opent nu niet!!!

Het is de hardware reset en niet de software reset.

Maar google eens op "Sony Tablet SGPT11 hard reset" dan de link naar www.hard-reset.com.

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
bijter
Nieuw

Hallo Marieke,

Heb je al een oplossing voor je probleem met het opstarten. Ik heb namelijk precies het zelfde en hoor graag als je de oplossing hebt gevonden.

 

Bedankt,

Bijter

kweetniet1
Nieuw

Ik heb nu ook hetzelfde probleem. Ben ook erg benieuwd of er een oplossing is.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

De bovengenoemde "harde reset" al eens uitgevoerd?

Anders "terug naar fabrieksinstellingen" is ook een mogelijkheid, LET OP: backup!!!

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
kweetniet1
Nieuw

dank voor de reactie.

 

Ik heb met een paperclip de reset uitgevoerd. Bij het opstarten van de tablet kom ik echter nog niet verder dan het scherm met de "slingerende" gele/gouden lijnen. Ik kan dus niet bij de instellingen van de tablet komen om het de fabrieksinstellingen terug te zetten.

 

Verneem graag of er een oplossing is of dat ik misschien iets over het hoofd gezien heb.

 

Alvast bedankt!

bijter
Nieuw

Deze "factory reset"werkte bij mij!

https://blog.sony.com/2012/04/recover-your-sony-tablet-s-to-factory-settings/

 

Helaas wel alle data kwijt maar ik kan 'm weer gebruiken.

 

Probeer deze maar.

 

Succes Bijter

Hallo,

 

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Experia S, hij start niet meer op, alleen de gouden kringellijntjes in beeld, een harde reset helpt niks. 

 

???

 

Bedankt!