annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ervaring tablet stabiliteit na 4.x upgrade

profile.country.nl_NL.title
nanoe68
Bezoeker

ervaring tablet stabiliteit na 4.x upgrade

ben ik de enige die bijna dagelijks de speld moet pakken om de tablet weer aan de praat te krijgen?

factory reset is gedaan, applicaties zijn hetzelfde als voor de upgrade.  naast niet wakker worden werkt de browser niet goed meer, keyboard stotterd , email desktop client is niet in sync met de werkelijkheid, wifi stopt regelmatig met werken tijdens het browsen zonder dat hier aanleiding voor is.

groet nanoe

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.nl_NL.title
joopbruinsma
Nieuw

inderdaad ook hier ligt de paperclip continue beschikbaar. verder sinds de update een probleem met google agenda en meldt hij zeer regelmatig dat de android media is gestopt.

Message was edited by: joopbruinsma

Message was edited by: joopbruinsma

profile.country.nl_NL.title
nanoe68
Bezoeker

Is er een mogelijkheid om te downgraden naar de 3.x firmware? 

Ik kan de tablet nu ook niet meer betrouwbaar gebruiken voor het kijken naar video's die voorheen wel goed speelde op de tablet. Daarnaast werkt de klok / wekker ook niet betrouwbaar en crashed the tablet voordat het alarm de kans heeft geluid te maken. Ik heb geen additionale applicaties geinstalleerd, volledige factory reset gedaan.

Het zou handig zijn als de tablet kan worden teruggezet naar 3.x firmware en in ieder geval de tablet weer te kunnen gebruiken voor normale zaken waar de tablet destijds voor gekocht is.