annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ervaring tablet stabiliteit na 4.x upgrade

profile.country.nl_NL.title
nanoe68
Bezoeker

ervaring tablet stabiliteit na 4.x upgrade

ben ik de enige die bijna dagelijks de speld moet pakken om de tablet weer aan de praat te krijgen?

factory reset is gedaan, applicaties zijn hetzelfde als voor de upgrade.  naast niet wakker worden werkt de browser niet goed meer, keyboard stotterd , email desktop client is niet in sync met de werkelijkheid, wifi stopt regelmatig met werken tijdens het browsen zonder dat hier aanleiding voor is.

groet nanoe

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.nl_NL.title
silentstill
Ontdekker

Nee hoor. Ik heb hier ook last van. De browser is gewoon niet meer te gebruiken. 1 pagina bezoeken en dan loopt hij al vast. Andere programma's haperen ook. Voor de kinderen erg lastig bij spelen van spelletjes (dit is eigenlijk niet meer mogelijk).

Tablet als helemaal terug gezet naar factory defaults heeft ook niet geholpen.

M.a.w. de update heeft voor mij de tablet waardeloos gemaakt.

Erg jammer.

groet,

Michiel

profile.country.nl_NL.title
newpad
Bezoeker

Ik moet zeggen dat ik nergens last van heb en heb al vanaf het begin 4.0 erop staan.

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

ik heb een wifi-only tablet, en 4.0.3 heeft mijn gebruikservaring verbeterd.

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

welke tablet is dit? S of P, met 3G of zonder, NL model?

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

welke tablet is dit? S of P, met 3G of zonder, NL model?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook hier geen enkele probleem met de 4.03 in de 3G tablet.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
nanoe68
Bezoeker

tablet s met alleen wifi ....

ook telkens youtube crashes en het doorspoelen van een clip werkt niet meer. krijg ook vaak zwart text blokje dat applicatie is gestopt. dit voor email, youtube , browser .  enig speurwerk middels google geeft overigens aan dat ik niet de enige ben. nu maar hopen dat sony nog aandacht heeft voor de tablet aangezien ze meestal innoveren en daarna hard weglopen als het niet goed genoeg gaat met de innovatie. de tablet is inmiddels secondair geworden en ik ben overstag gegaan voor het fruit. nooit meer sony innovatie sponsoring vanuit mijn portefeuille . groeten nanoe .... ondek net nog een andere oeps : in de oude versie werkte de links /rechts softkeys prima tijdens het text verwerken. nu is dit gdrag onvoorspelbaar en sprint de cursor over het scherm. ik kan de text die ik net getyped heb eigenlijk  niet meer aanpassen. 

profile.country.BE.title
Tabletfan
Nieuw

Ik denk dat je het moet zoeken in een of ander geinstalleerde App of spelletje,dat problemen heeft met de versie 4.0.3 ice cream.

Hier helpt alleen uitproberen door twijfelachtige dingen te verwijderen. Sukses hiermee.

profile.country.NL.title
noclaim
Nieuw

Heb hier helaas ook regelmatig last van. Dacht eerst dat een app hier schuldig aan was en heb een factory reset gedaan. het leek even dat het had geholpen, maar helaas wordt wederom de paperclip een standaard stuk gereedschap. Het lijkt erop dat de upgrade naar ics geen goed heeft gedaan.