Deel jouw ervaring!
Belde net 020-3469524 tel.nr dat op deze website staat om te bellen voor ondersteuning na 6 minuten en éénmaal door verbonden te zijn eindelijk contact. Daar wordt mij echter verzocht voor mijn tablet ondersteunig een 0900 nummer te belen. Bel dat en wat blijkt: het kost 0,50 per minuut met een maximum van € 25!
Heb je een probleem dankzij Sony moet je er zelf duur voor betalen, wat een sevice!
Ik weet niet waar jij het bovengenoemde nummer vandaan heb gehaald.
Als je via www.sony.nl naar garantie en ondersteuning en dan naar de tablet afdeling gaat kom je op deze site uit: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tablet hier staat toch een ander nummer vermeld als wat jij hier boven noemt.
73's
Ik heb het nummer van deze Sony website, het was ook een Sony helpdesk met ook allerlei keuzenummers voor o.a. de VAIO etc., het was alleen niet voor de tablets zo meldden ze mij, daar moest ik het 0900 nummer voor bellen!
Ik zal ze maandag gelijk bellen, toch raar dat de Sony helpdesk op 020-3469524 je doorverwijst naar het dure helpdesknummer 09000400278! Ze hadden mij dan ook naar 020 346 93 03 kunnen verwijzen. Rare jongens bij Sony hoor:-)
Sony of een helpdesk medewerker(s) is toch niet verantwoordelijk dat jij naar een verkeerde helpdesk belt?
De ondersteuning wordt meestal gedaan door externe bedrijven buiten Sony, en deze mensen kunnen ook zo als blijkt een foutje maken (net als jij!!!).
Suc6 maandag met het oplossen van je probleem, zal wel goedkomen.
73's