annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DLNA op mijn Xperia Tablet S

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Picoke93
Bezoeker

DLNA op mijn Xperia Tablet S

Hallo

Ik heb nog niet zo lang een tablet gekocht, de Sony Xperia Tablet S.

Als ik de DLNA functie wil gebruiken vind ik nergens op de tablet iets over DLNA. ik heb al filmpjes opgezocht en op elk filmpje hebben al die mensen een app van DLNA zodat ze dat gemakkelijk kunnen instellen, deze heb ik dus niet?

Graag meer informatie over dit probleem.

Bedankt

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
gevanos36
Nieuw

Beste...

DLNA vergt toch wat instellingen... Zowel op netwerk niveau, als op de pc, op een eventuele streamer of op een Tv of  Android smartphone / tablet .  Ik Heb toch ook wat moeten "proberen", maar het loont de moeite.. Ik Heb zelf nog geen Tablet.  Ik heb ook een vraagje... Hoe " krasbestendig is het scherm in dagelijks gebruik ... Loont het de moeite om een "scteenprotector" aan te brengen...

Mvg Gert

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
gevanos36
Nieuw

Beste...

DLNA vergt toch wat instellingen... Zowel op netwerk niveau, als op de pc, op een eventuele streamer of op een Tv of  Android smartphone / tablet .  Ik Heb toch ook wat moeten "proberen", maar het loont de moeite.. Ik Heb zelf nog geen Tablet.  Ik heb ook een vraagje... Hoe " krasbestendig is het scherm in dagelijks gebruik ... Loont het de moeite om een "scteenprotector" aan te brengen...

Mvg Gert

Picoke93
Bezoeker

Hallo

Bedankt voor het antwoord.

Ik gebruik geen beschermer voor mijn scherm, dat is niet nodig als je het met zorg behandeld. Het is redelijk goed krasbestendig. Het enige nadeel dat ik vind is als je een achtergrond wilt instellen dat je maar een klein deel van die foto effectief kan instellen.. Maar geen idee of U dat ambetant vindt.

Mvg