annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Pro Imaging 2017

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Pro Imaging 2017

Gewoon even nieuwsgierig of er nog community leden zijn die naar de Pro Im gaan.

Die is van 18-20 maart in Nijkerk. Vorig jaar ook geweest en goed bevallen.

Ik ga op zaterdag de 19e.

 

grt

Sigi

mijn foto's op; 500px en
20 ANTWOORDEN 20
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

ja, erg zonde @Sigiphoto

 

ik was daar na 12en ivm een lezing waar ik bij zat...heb verschillende malen bij de stand rondgezworven maar realisserde dat ik natuurlijk helemaal geen gezichten erbij heb van iedereen :thumbsup: hahaha

 

ik was met 2 vrienden die  wel geinteresseerd waren in een a7 versie...ik heb daar ook degene geprobeerd met de 70/200  2.8 maar wat je zegt; lag niet lekker in de hand, erg zwaar zeg !  ook de a99ii heb ik mee gespeeld, wat een kanon !

 

uiteindelijk heb ik zo 1 1/2 (!) uur mn favo ( althans, welke ik graag wil hebben )  lens op mn camera gehad; de Sony 70-200mm f/2.8 G SSM II a mount.

nadeel is zeker dat hij best zwaar is maar ik ben helemaal weg van zn kunnen. heb in de drukte niet heel veel leuke plaatjes kunnen schieten aangezien hij wel bedoeld is voor tele-foto`s.

Voor mij was het de eerste keer maar ga zeer zeker nog vaker naar dit soort dingen. aantal workshops/uitleg gevolgd en hoop dat ik dan volgende keer meer members tref :wink:   

 

hier een foto gemaakt op 200 mm diafragma durf ik niet te zeggen...wel groot iig haha... online verkleind aangezien het bestand te groot was 😉 

 

( Sony 70-200mm f/2.8 G SSM II )

 

Bloemenbos