annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Pro Imaging 2017

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Pro Imaging 2017

Gewoon even nieuwsgierig of er nog community leden zijn die naar de Pro Im gaan.

Die is van 18-20 maart in Nijkerk. Vorig jaar ook geweest en goed bevallen.

Ik ga op zaterdag de 19e.

 

grt

Sigi

mijn foto's op; 500px en
20 ANTWOORDEN 20
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi Sigi!

 

Ja, ik ga zeker! Beetje verplichte kost voor nij en ook gezellig, Zoals het er nu uitziet ga ik maandag, mocht dat nog veranderen naar zaterdag zal ik het laten weten.

 

Groetjes,

Antonette

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

...zonder verder te zoeken, heb ik ook een topic gestart over de pi...

 

ik ga ook zaterdag, is voor mij een eerste keer dat ik naar zoiets ga....

wat kunnen jullie mij aanbevelen wat ik zeker moet zien als rasechte amateur  :wink: ?

 

ik was van plan zoiezo om wat uitleg bij te wonen, uiteraard de sony stand af te lebberen haha, veel bekende mensen/fotografen ken ik helemaal niet dus grote kans dat ik ze zo voorbij loop :grin: 

 

gr, Onno

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

De lezingen in het theater zijn altijd leuk, ook is er volgens mij weer een live-shooting podium. Ik weet niet of je dat programma al kan bekijken, vaak is het bij de 'bekende' fotografen of goeroes wel heel druk, moet je op tijd zijn om een zitplekje te bemachtigen.

 

Verder uiteraard de Sony stand :wink: Maar ook de andere merken maken veel werk van hun presentatie. Ik ben zelf altijd erg benieuwd naar nieuwigheden wat betreft de foto-albums. Kamera-Express heeft een 'winkel' en vaak leuke aanbiedingen speciaal voor de beurs. 

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

oke oke...

 

 

Ik ben nog op zoek naar een slingshot/heuptas waar een complete camera met telezoom in past.

mijn huidige tas word te klein -en- met mn nieuwe ultra groothoek kan hij nieteens meer dicht :grin: 

 

ben benieuwd, en erg veel zin in ! 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Er zijn zeker ook aanbieders van tassen aanwezig. Toch altijd handig om even te kunnen passen voor je aanschaft.:smileywink:

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Onno_l

 

Uur of 12 elkaar even ontmoeten bij de Sony stand?

 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

ja, goed idee...

gaan we doen ! 

 

Gr, Onno

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Op zondag zijn er twee Community Experts te vinden op de Sony stand :wink:

Wie even hallo wil komen zeggen, van harte welkom!

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

...hallo :grin: