annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netwerkfout BDP - S1700

OPGELOST
profile.country.NL.title
Jeroenda
Nieuw

Netwerkfout BDP - S1700

Zojuist een BDP-S1700 speler geïnstalleerd. Internettoegang automatisch laten configureren, probleemloos. Daarna werd een software update succesvol uitgevoerd. Daarna Blue ray geprobeerd, speler werkt zoals het hoort. Toen Netflix geprobeerd .. foutmelding: “De status van de aansluiting kan niet worden bevestigd. Een netwerkfout is opgetreden. Wilt u de internetinstellingen maken?” .. als ik “ja” klik dan wordt internet succesvol geconfigureerd maar daarna krijg ik opnieuw dezelfde foutmelding. Het blok “voorgestelde apps” blijft leeg, ik krijg geen toegang tot internet, weer dezelfde foutmelding.

Wat moet ik doen om wel apps te kunnen installeren en Netflix te kunnen gebruiken via de BDP?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo te lezen vandaag in de Sony Community zijn er problemen met de Sony servers, o.a Netflix en YouTube zijn ook niet te benaderen. Probeer het later nog eens is het advies.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

<edit> zie dit topic.

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.BE.title
rudisys
Ontdekker

Netwerkfout BDP - S3700

Hallo identiek dezelfde fout met een BDP - S3700

Hebben toestel iets meer dan een jaar. Netflix en andere hebben al meer dan een jaar probleemloos gewerkt

Gisteren in homescherm plaatjes van de apps zijn weg en steeds dezelfde netwerkfout niettegenstaande
de internetinstellingen en de diagnose correct zijn. Zowel bedraad als wifi

Alle andere apparaten in huis werken feilloos bedraad en wifi

Software: M30.R.0485.

Reset, herladen fabriekinstellingen brengen niets

 

  foutmelding: “De status van de aansluiting kan niet worden bevestigd. Een netwerkfout is opgetreden. Wilt u de internetinstellingen maken?” .. als ik “ja” klik dan wordt internet succesvol geconfigureerd maar daarna krijg ik opnieuw dezelfde foutmelding. Het blok “voorgestelde apps” blijft leeg, ik krijg geen toegang tot internet, weer dezelfde foutmelding.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zoals in het andere topic, waarschijnlijk waren er problemen met de Sony server.

Ondertussen opgelost?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jeroenda
Nieuw

Nee, niet opgelost, situatie is nog precies zoals vanmiddag

Groeten, Jeroen
profile.country.BE.title
RipVisitor
Nieuw

Goede middag 
Ik zie deze melding staan.  Ik heb zelf , sinds vanmiddag deze melding op t scherm.
Onmogelijk om daar een lan kabel connectie te maken.  STeeds zelfde scherm.
Heeft iemand reeds een antwoord ?  Wat te doen ?  
Grtz

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

 - Krijg de S1700 nu wel een ip-adres?

 - Het internet modem al opnieuw opgestart?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
neneok
Ontdekker

Ik heb soortgelijke problemen bij het opstarten van alle internet services:

  1. connecting to internet video service (1/3)
  2. authenticating (2/3)
  3. ... (3/3)
  4. Connection status cannot be confirmed.

Soms stap 1.2.3.4, soms stap 1.4.

 

Gisteravond werkte alles nog. Network connection status:

  • Connection method : wired
  • Physical connection: OK
  • Internet Access: OK

Het ligt dus niet aan de internetverbinding (nog een boel andere tests gedaan).

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo te lezen vandaag in de Sony Community zijn er problemen met de Sony servers, o.a Netflix en YouTube zijn ook niet te benaderen. Probeer het later nog eens is het advies.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

<edit> zie dit topic.

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!