Deel jouw ervaring!
Zojuist een BDP-S1700 speler geïnstalleerd. Internettoegang automatisch laten configureren, probleemloos. Daarna werd een software update succesvol uitgevoerd. Daarna Blue ray geprobeerd, speler werkt zoals het hoort. Toen Netflix geprobeerd .. foutmelding: “De status van de aansluiting kan niet worden bevestigd. Een netwerkfout is opgetreden. Wilt u de internetinstellingen maken?” .. als ik “ja” klik dan wordt internet succesvol geconfigureerd maar daarna krijg ik opnieuw dezelfde foutmelding. Het blok “voorgestelde apps” blijft leeg, ik krijg geen toegang tot internet, weer dezelfde foutmelding.
Wat moet ik doen om wel apps te kunnen installeren en Netflix te kunnen gebruiken via de BDP?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zo te lezen vandaag in de Sony Community zijn er problemen met de Sony servers, o.a Netflix en YouTube zijn ook niet te benaderen. Probeer het later nog eens is het advies.
suc6 ermee,
73's
<edit> zie dit topic.
Netwerkfout BDP - S3700
Hallo identiek dezelfde fout met een BDP - S3700
Hebben toestel iets meer dan een jaar. Netflix en andere hebben al meer dan een jaar probleemloos gewerkt
Gisteren in homescherm plaatjes van de apps zijn weg en steeds dezelfde netwerkfout niettegenstaande
de internetinstellingen en de diagnose correct zijn. Zowel bedraad als wifi
Alle andere apparaten in huis werken feilloos bedraad en wifi
Software: M30.R.0485.
Reset, herladen fabriekinstellingen brengen niets
foutmelding: “De status van de aansluiting kan niet worden bevestigd. Een netwerkfout is opgetreden. Wilt u de internetinstellingen maken?” .. als ik “ja” klik dan wordt internet succesvol geconfigureerd maar daarna krijg ik opnieuw dezelfde foutmelding. Het blok “voorgestelde apps” blijft leeg, ik krijg geen toegang tot internet, weer dezelfde foutmelding.
Zoals in het andere topic, waarschijnlijk waren er problemen met de Sony server.
Ondertussen opgelost?
73's
Goede middag
Ik zie deze melding staan. Ik heb zelf , sinds vanmiddag deze melding op t scherm.
Onmogelijk om daar een lan kabel connectie te maken. STeeds zelfde scherm.
Heeft iemand reeds een antwoord ? Wat te doen ?
Grtz
- Krijg de S1700 nu wel een ip-adres?
- Het internet modem al opnieuw opgestart?
suc6 ermee,
73's
Ik heb soortgelijke problemen bij het opstarten van alle internet services:
Soms stap 1.2.3.4, soms stap 1.4.
Gisteravond werkte alles nog. Network connection status:
Het ligt dus niet aan de internetverbinding (nog een boel andere tests gedaan).
Zo te lezen vandaag in de Sony Community zijn er problemen met de Sony servers, o.a Netflix en YouTube zijn ook niet te benaderen. Probeer het later nog eens is het advies.
suc6 ermee,
73's
<edit> zie dit topic.