Deel jouw ervaring!
op advies van de verkoper heb ik een sony gekocht en geen philips waar wij na 5 dagen al spijt van hebben,de apps werken niet zo goed en wil ik nu een uitzending gemist bij sbs6 kijken kan hij de website niet te laden omdat hij teveel geheugen nodig is
hopend dat sony er iets mee kan anders is het een grote miskoop,en moet ik even praten met de verkoper
Beste eppootje,
Wat vervelend dat u problemen heeft met uw Sony TV. De Forum is in de eerste plaats opgericht voor gebruikers om elkaar te helpen, zodat we daar allemaal van kunnen leren. Mocht u een directe reactie wensen raad ik u aan de Sony helpdesk te bellen, voor TV en thuisbioscoop is het nummer . +31 020 6581888
Hopelijk wordt u daar snel opgelost.
Beste groet,
Tycho
Moderator
Hier op de HX720 en E370 geen enkel probleem, zelfs 30-08-2012 is nu al aanwezig.
Is netwerkverbinding draad of draadloos?
Als het draadloos is wat is de signaalsterkte van het wifi signaal?
Is de netwerkverbinding instellingen wel in orde?
73's
tv is wifi,draadloos dus
waar vindt ik de signaal sterkte
netwerk verbinding is wel goed
ik denk dan doe ik er maar een kabeltje tussen,misschien wel beter,en ja ik krijg de pagina erop nu alleen vraagt ie nu steeds naar een update van adobe flashplayer
hoe of wat te doen nu