annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geluid Sony TV via BDV-NF620 is zwak

NickL2
Ontdekker

Geluid Sony TV via BDV-NF620 is zwak

Sinds Kort een home cinemaset BDV-NF620 aangeschaft enh aangesloten op mjijn Bravia KDL40HX850BAE2 TV. Cinemaset juist aangeschaft omdat het gelkuid van de Bravia KDL TV erg blikkerig en vlak is.

Voor het geluid heb ik de Cinemaset via een optische kabel met de TV aangesloten. Het TV signaal (sateliet) gaat via de TV rechtstreeks. Ik heb al van alles geporbeerd. Onder andere om via tulp stekkers de satelietontvanger rechtstreeks met de cinemaset te verbinden. Ook alle geluidsinstellingen van de satelietontvanger (decoder) geprobeerd)  Maar niets helpt. Het geluid van de TV is nauwelijks hoorbaar via de cinemaset. Als ik een blueray opzet dan geeft de cinemaset wel voldoende volume. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn.

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Al eens uitgeprobeerd om het audio signaal uit de satelliet ontvanger direct met de NF620 te verbinden?

 

73's 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
NickL2
Ontdekker

Bedankt,

Ja dat heb ik geprobeerd, maar lost het niet op. Tussen de TV en de BDV heb ik de audio aangesloten dmv een optische kabel. Van de sateliet ontvanger loopt een hdmi kabel naar de TV. In de satelietontvanger zijn weinig moglijkheden om het geluid aan te passen

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zou het mogelijk zijn om het type satellietontvanger met ons te delen?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
NickL2
Ontdekker

Het is een M7 (van Philips) via CanalDigitaal gekocht.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Verbind de M7 (SAT801) d.m.v. de rode en witte RCA uitgang met de rode en witte ingang van de NF620.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
NickL2
Ontdekker

Heb ik gedaan, maar zonder resultaat. Het lijkt erop dat het geluid van der satelietontvanger niet versterkt wordt. De volumeregeling van de homecinemaset in combinatie met de satelietontvanger werkt wel maar dan moet ik die helemaal open zetten om een beetje normaal geluidsniveau te krijgen

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Staat het volume van de  M7 (SAT801) niet op minimaal???

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!