annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen beeld met de SONY RDR-AT105?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Cupcake1970
Bezoeker

Geen beeld met de SONY RDR-AT105?

Sinds ik overgestapt ben op KPN (digitenne, met zo'n kaartje in de TV) krijg ik geen beeld meer via mijn RDR-AT105 recorder en kan ik dus ook niets meer opnemen. Afspelen gaat nog prima.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Groetjes,
Erica

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Waarschijnlijk had je voor KPN (Digitenne) een kabelprovider en de AT105 stond doorgekoppeld naar het TV-toestel.

Nu zit er in het TV-toestel een CI module met een smartkaart, om de Digitenne zenders te decoderen.

Met de AT 105 is het niet mogelijk om Digitenne te ontvangen helaas, tenzij je er een externe Digitenne ontvanger (markplaats!!!) aankoppeld en ook deze smartkaart registeerd op je abo.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Waarschijnlijk had je voor KPN (Digitenne) een kabelprovider en de AT105 stond doorgekoppeld naar het TV-toestel.

Nu zit er in het TV-toestel een CI module met een smartkaart, om de Digitenne zenders te decoderen.

Met de AT 105 is het niet mogelijk om Digitenne te ontvangen helaas, tenzij je er een externe Digitenne ontvanger (markplaats!!!) aankoppeld en ook deze smartkaart registeerd op je abo.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Hoewel je zonder kabelaansluiting niet meer rechtstreeks kunt opnemen met je AT 105, kun je een programma dat je wil bewaren nog wel opnemen via de TV. Die moet dan wel aanstaan, en ingesteld zijn op de zender die je wil opnemen.