annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DVD recorder RDR-HX750

profile.country.nl_BE.title
willyvandenbergh
Nieuw

DVD recorder RDR-HX750

Ik heb op de HD enkele films opgenomen die groter zijn dan 4,7 GB.Wanneer ik een dezer films op een DVD van 8,5 GB (DL) wil ,wordt mijn DL-DVD niet door het toestel herkend : om een DVD in te brengen,alsof er geen DVD in de houder zit.Ik heb al verschillende merken van DVD geprobeerd,doch het resultaat is steeds hetzelfde:het toestel vind geen DVD-DL.

Nochtans is volgens de handleiding mijn toestel geschikt voor Double Layer (DL) DVD's,zowel voor opnemen als voor afspelen :


Doe ik iets fout of is er iets mis met mijn DVDR?


mvg,


WillyV


P.S.:

Ook vind ik dat de verlichting van het display véél te zwak is :Is de lichtsterkte daarvan niet te regelen?


Message was edited by: WillyV



Message was edited by: -Tycho-

Persoonlijke gegevens verwijderd

Message was edited by: -Tycho-

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Op pag 138 van je handleiding kun je zien hoe je de helderheid van de displayverlichting kunt instellen. Een double layer disc moet gewoon herkend worden, kijk eens naar je instellingen (klopt je kopieersnelheid?)

profile.country.nl_BE.title
willyvandenbergh
Nieuw

Beste roben008,

  • De helderheid van het display staat op "Aan" zoals aangeduid op pag.38.Nochtans is die zo flauw,dat het display praktisch niet af te lezen is?Dit is niet bij mij alleen het geval ; verscheidene kennissen ondervinden hetzelfde fenomeen.
  • Wat de DL betreft:ik heb al verschillende merken geprobeerd en géén enkel wordt door der recorder herkend.
  • Wat bedoel je eigenlijk met het" kloppen van de kopieersnelheid"? Hoe groot mag die zijn bij DL?

mvg,

WillyV

profile.country.NL.title
roben008
Lid

DVD-R DL: 2x

DVD+R DL: 2,4x