annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DBV-9200W NIET COMPATIBEL MET NETFLIX AUDIO (DD+)

peterpp2
Nieuw

DBV-9200W NIET COMPATIBEL MET NETFLIX AUDIO (DD+)

Hallo,

Ik ontdekte vandaag dat dit toestel BDV-N9200W niet in staat is het Dolby Digital Plus (5.1) signaal van bvb Neflix te decoderen. Dit zowel voor de interne Netflix App als voor bvb een externe Apple TV. Helaas wordt hierover niks gezegd door SONY in de prachtige reclames op de vele websites die dit apparaat verkopen. Ook op de SONY web site lees ik "

Ervaar het beste geluid met Dolby® TrueHD: Geniet van ongeëvenaarde geluidskwaliteit met Dolby® TrueHD, met 100 procent geluid zonder kwaliteitsverlies voor films en muziek. Een geluid identiek aan de originele studiomastertapes biedt een ongeëvenaarde geluidskwaliteit voor Blu-ray Discs™, dvd's en gedownloade inhoud." Valt streaming niet onder "gedownloade" inhoud ? 

De email support van SONY was nutteloos (en nog arrogant ook).

Hier klopt dus iets niet. In alle geval stuur ik dit apparaat terug naar SONY.

Conclusie: als U een systeem zoekt dat geschikt is voor het bekijken van streaming content zoals Netflix koop dan NIET deze BDV-N9200W.

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ligt denk ik aan de Netflix interface. 

Netflix heeft namelijk plots DD+ beschikbaar gemaakt op hun content, maar de interface zelf moet het wel ondersteunen. 

Jouw speler ondersteund wel degelijk DD+, maar zal alleen werken met discs en digitale filmbestanden. 
Vrij verwarrende informatie, dat ben ik met je eens. In dit geval is het denk ik de interface van Netflix die niet lekker werkt op deze speler.