annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wat missen we nog in v3323

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat missen we nog in v3323

Nu dat ondertussen de laatste software update bij ons alle is geinstalleerd, kunnen we toch de Sony Android Software ontwikkelaars toch niet met rust laten.

 

Welke op of aanmerkingen hebben we nu nog op v3323?

Wat wil je nog graag veranderd zien?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

 - De rode en groene knop in de Guide om naar de volgende of vorige scherm te gaan.

 - LED aanduiding als er een Opname Timer of Herrinnering is ingesteld.

 - LED  aanduiding als er een recording wordt uitgevoerd.

 - Meerdere dagen in de Guide.

 - Snellere Guide, zonder zwarte flits. Wat in voorgaande update's wel mogelijk was.

 - Uitzending gemist in HbbTV op de SBS zenders.

 - De oke/enter toest in de Teletekst mode actief om een pagina nummer te kunnen selecteren.

 - Controle over de sub pagina's in teletekst.

 - PIP mogelijkheid.

 - Bij gebruik van HDD voor opname is het niet mogelijk om de zenderlijst te ex/importeren.

 

Deze bovengenoemde zijn in de voorgaande Bravia's lines aanwezig, helaas nog niet in de line van 2015.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@pa3eia  Wat bedoel je met de LED indicatie bij recording, want bij mij (W755C) geeft de LED een rode gloed als hij aan het opnemen is. Is dit wellicht bij verschillende tv-types anders? Overige punten kan ik me verder helemaal in vinden overigens.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Was een instelling aan deze kant, de LED werkt hier alleen als er een IR signaal wordt ontvangen.

Bedankt voor je advies/antwoord.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

Enige wat ik echt mis is timeshift/pauzeren van uitzendingen...

 

Daarnaast eventueel PiP met 2 zenders (maar dat is redelijk onmogelijk in mijn geval met slechts 1 tuner :wink: ).


Verder zijn idd de verbeteringen zoals genoemd met de guide zeer welkom.

ralph1976
Lid

Een Google Play Store i.p.v. een Butik

djohnlord
Lid

dat verbeterde functies een keer werkt

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Wat ik mis:

 

Opgenomen programma's kunnen exporteren voor archiving.(zoals m'n 10 jaar oude dreambox nu).

Opnemen naar je NAS. Heb ik helemaal geen schijf meer nodig (zoals m'n 10 jaar oude dreambox nu).

 

Een programma kunnen opnemen en een andere gocodeerde kunnen kijken. En nog liever, dat je dus meerdere kanalen tegelijk kan opnemen. (zoals m'n 10 jaar oude dreambox nu).

 

Een PiP (en PaP) waar je wel wat aan hebt. Zo heeft GOOGLE er an 1, maar die zit niet in onze TV.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.tv

 

Mogelijkheid om meer dan 1 smartkaart te gebruiken. Er zitten niet voor niets meerdere tuners in. Dus het liefst OSCAM als CAM, dan heb je die hele CI CAM niet meer nodig en kan je gewoon readers aan de USB hangen. (zoals m'n 10 jaar oude dreambox nu).

 

Veel meer snelheid in de menu's. Een beetje zappen is echt een drama. (zoals m'n 10 jaar oude dreambox nu).

 

Een zelf te kiezen INFO scherm. Dus dat je gewoon een plugin kan kiezen (eigenlijk SKIN). (zoals m'n 10 jaar oude dreambox nu).

 

Eh, volgens mij moet SONY eens met DREAM gaan praten. Want als ik m'n requests zolees, moeten ze gewoon de DREAMBOX in die TV stoppen. Oude dingen zijn vaak zo gek nog niet.

 

 

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Nog eentje:

 

Opgenomen programma's kunnen bewerken (gedeeltes te kunnen wissen in een opname), dus bijvoorbeeld een marker A zetten en een marker B en alles hiertussen wissen.

profile.country.NL.title
rvgeerlig
Ontdekker

interactieve TV met CI+ module en ZIGGO willen we terug hebben