annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KDL-40W605B (knipperend beeld)

Sony KDL-40W605B (knipperend beeld)

Spoiler
 

Beste forumleden,

 

De sony KDL-40W605B valt na enige tijd spontaan uit waarbij het Sony logo in beeld komt en dit zo knipperend doorgaat, het groene ledje knippert of dat deze uit standby opstart.

De enige optie is om de tv in standby te zetten en een aantal minuten te wachten waarna het weer even goed gaat.

Er is geen rode led die gaat knipperen of dergelijke. 

Ik heb een tijd terug een artikel op de website gelezen dat dit probleem bij een aantal modellen waaronder dit model speelde, echter kan ik dit niet terug vinden. 

Hierbij werd aangegeven dat dit een software/firmware probleem zou zijn en dit met een update verholpen zou worden. 

De tv beschikt over de laatste nieuwe softwareversie, hiermee zijn de problemen een tijd verholpen geweest tot nu. 

Het probleem speelt echter sporadisch, het maakt niet uit of de tv verbonden is met het netwerk of dat deze analoog of digitaal is afgestemd of er apparaten verbonden zijn met HDMI zoals een PS4 of niet.. 

ook zijn de fabrieksinstellingen meerdere malen hersteld, zonder resultaat. 

 

Sony gebeld, deze kunnen mij ook geen zinnige verklaring bieden, ik krijg te horen herstel de fbi nog maar een keer en anders moet die gerepareerd worden. 

Zoals wel vaker voorkomt is er geen zichtbaar defect en speelt dit niet constant dus zal er waarschijnlijk geen defect geconstateerd worden. 

 

 

Weet iemand nog suggesties? 

Mijn ideeën zijn zo ongeveer op.. 

 

Met vriendelijke groet, 

S. Konijnenberg 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Hoeveel knipperd de LED als het toestel spontaat uitgaat?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Deze gaat gewoon weer groen branden als die aan gaat, dan komt het Sony logo in beeld en valt die weer uit. 

Dan gaat het lampje uit en weer aan net als dat je hem aan zet uit standby.