annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vastlopen tv

profile.country.NL.title
loek1957
Ontdekker

Vastlopen tv

Wij hebben een Bravia met nr. KD49X8305C. Hij loopt dagelijks vast met de mededeling "programma informatie niet beschikbaar". Alleen resetten door tv van stroom te halen helpt. Word er wat moe van. Hoe los ik het op?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

In welke mode (DVB of HDMI) kijk je TV?

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
loek1957
Ontdekker

Via de kabel. Is dat DVB?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de coaxkabel in de TV is aangesloten, er is dus geen setop mediabox verbonden met de TV.

 

Nu is de volgende vraag welke provider, en wordt er gebruik gemaakt van een CI+ module?

 

De Guide wordt vanuit het digitale netwerk opgehaald, kan dus dan zijn dat de signaalsterkte/kwaliteit niet voldoende is.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
loek1957
Ontdekker

Idd is de coaxkabel aangesloten. De provider is caiway. Ik gebruik ook een CI+ module van Smit. Bij de aanschaf van de tv anderhalf jaar geleden op advies van een medewerker van Sony gekocht. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welke programma informatie ontbreek eigenlijk?

De gehele digitale "guide" of iets anders?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
loek1957
Ontdekker

Het is de informatie linksboven in het beeld die opkomt bij het schakelen tussen de kanalen. Als die aangeeft dat de informatie niet beschikbaar is loopt de tv vast. Kan ik niet meer schakelen en soms gewoon zwart scherm. Ik heb nu de CI+ module verwijderd en al paar dagen geen last. Alvast dank voor uw reacties.

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Mijn TV is een Bravia KD-55XD8599.

Ik heb een soortgelijk probleem ervaren. Het is mij enkele keren overkomen dat er programma informatie ontbrak van de zender NPO2. Als zich dat voordeet en ik schakelde over naar NPO 2, terwijl de zender info ontbrak, dan chraste mijn TV spontaan.

Mogelijk is het besturingssysteen van de Sony hier erg gevoelig voor.

Ter info, Provider Ziggo in het voormalig UPC gebied.

 

Gr, Arie