Deel jouw ervaring!
Tv herkent wifi signaal wel sterkte is ook goed. ook naam van thuis netwerk wordt herkent. maar geeft fout bij controle internet verbinding. (thuis netwerk is beveiligd met ww). ip adres knippert meestal nul soms reeks cijfers. zelfde geld voor netmaster. stand poort en primaire dns blijven 0.
bij vebinding maken geeft fout 1106. tv zit niet direct op kabel maar samsung stb zit ertussen.?
ik denk dat het aan je router settings ligt.
misschien is er een maximum aantal apparaten...
misschien is de 300Mb mode van je router incompatible, probeer hem eens op 145Mb in te stellen.
inmiddels lankabel aangesloten op tv. Resultaat is dat rechtstreeks op de modem het internet het wel doet. het ligt inderdaad aan de router. dat wordt dus de volgende stap.
Goed om te horen dat dit wel werkt.
Heb je reeds geprobeerd om (tijdelijk) alle beveiligingen eraf te gooien. Geen wachtwoord, geen MAC filter.
Inmiddels router geupdate en alles wekrt nu. Het was inderdaad niet de tv maar router. In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken.
Goed om te horen. Veel plezier.
Goedavond,
Ik heb gisteren een Sony KDL48WD650 aangeschaft en ik krijg ook geen verbinding met internet. Eigenlijk hetzelfde verhaal maar bij ons geeft hij bij IP-adres een 169-nr. Wat houd dit dan precies in? Het is al een wat oudere router (ook een Netgear maar dan typeWPN824v3). Is de router dan niet compatible en moeten we die vervangen?
BVD voor de hulp/advies!
Welkom in de Sony Community,
Als de WD650 een 169 heeft, dan heeft de router geen ip-adres uitgedeeld aan de WD650.
Dit kan vele oorzaken zijn, maar niet dat de router te oud is voor de WD650.
Als de router een te hoog kanaal heeft om uit te zenden, geeft dat bij de Bravia's ook problemen.
Probeer een deskundige voor je thuisnetwerk te vinden.
suc6 ermee,
73's
Het is uiteindelijk gelukt..
Bleek dat we op de tv de instellingen voor de netwerkverbinding op Expert (handmatig) moesten zetten en er een publieke DNS van moesten maken.
De gegevens van de computer overgenomen en Ip-adres aangemaakt:
http://sony-eur-eu-nl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/36641
En nu fijn netflix op de tv!! 🙂
Mooi dat het is opgelost, en bedankt voor je feedback.
Veel Netflix kijkplezier,
73's