annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

tv herkent wifi signaal wel maar kan net niet op ?

profile.country.nl_NL.title
marco-p
Bezoeker

tv herkent wifi signaal wel maar kan net niet op ?

Tv herkent wifi signaal wel sterkte is ook goed. ook naam van thuis netwerk wordt herkent. maar geeft fout bij controle internet verbinding. (thuis netwerk is beveiligd met ww). ip adres knippert meestal nul soms reeks cijfers. zelfde geld voor netmaster. stand poort en primaire dns blijven 0.

bij vebinding maken geeft fout 1106. tv zit niet direct op kabel maar samsung stb zit ertussen.?

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Welkom marco-p,

Misschien dat je even kan aangeven over welk type TV je het hebt en welke router.

Heb je reeds geprobeerd of je bedraad wel verbinding kan maken ?

Als dat wel werkt, dan zou het kunnen zijn dat je gebruik maakt van MAC filtering op je router.

De foutcode zegt mij zo niets.

profile.country.nl_NL.title
marco-p
Bezoeker

tv is een kdl40hx850 Op de tv is het signaal van de router goed maximale uitslag. hij laat ook af en toe het ip adres zien. en de netmaster. maar meestal geeft hij hier allemaal nulletjes. Ook het thuisnetwerk met naam en wachtwoord registreert hij automatisch. Alleen de laatste stap om daadwerkelijk de verbinding tot stand te brengen werkt niet. Als router heb ik een netgear n300. (iphones en laptop doen het wel op). Ik hopop dat je iets weet John anders moet ik een kabel gaan trekken om het daarmee te proberen.(is nog al een klus)

profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Jammer dat je niet de mogelijkheid hebt om even een verleng UTP kabel te gebruiken.

Probeer eens om de wachtwoord beveiling (tijdelijk) uit te schakelen.

Had je al gekeken of je een MAC filter actief hebt in je router.

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

probeer handmatig het gewenste vrije ip adres op te geven.

subnetmasker 255.255.255.0

standaardpoort en dns: het ip adres van je router: 192.168.0.1

profile.country.nl_NL.title
wilma-tje
Bezoeker

Wij hebben het zelfde probleem. Met een internetkabel krijgt de tv ook geen toegang tot internet. Draadloos kan de tv zich wel aanmelden bij het internet, maar krijgt ook geen toegang tot internet.

profile.country.nl_NL.title
marco-p
Bezoeker

inmiddels alles met de hand proberen in te voeren maar ook geen resultaat. Als ik op mijn computer kijk herkent die wel een internet signaal van de bravia? Het is allemaal maar vreemd. Nog mensen met tips?

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

staat upnp in je router aan?

welke router heb je?

doet het het bedraad wel?

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

weet je zeker dat je je bekabeld internet goed aangesloten hebt bij die test? juist type kabel en in juiste aansluiting van je modem/router?

Als je tv een IP-adres heeft gekregen 169.xxx.xxx.xxx dan is het NIET goed in de communicatie tussen router en tv. Als je tv een IP adres heeft gekregen 192.168.xxxx.xxx is die stap wel goed gegaan.

profile.country.nl_NL.title
marco-p
Bezoeker

router is een netgear300. ip adres geeft hij 00.000.00 etc. en flikkert even op naar volledig adres 192.168.0.0 ook subnetmasker hetzelfde flikkert eventjes op naar 255.255.255.0. maar laatste stap naar internet wil niet. nadat ik handmatig alles ingevoed had gaf de tv een fout dat ik  modem moest controleren op ppp.e waarde( dit zegt mij niets). Laptops en iphones werken probleemloos op router.