Deel jouw ervaring!
Ik heb een Sony Bravia kdl 46Z4500
Ik heb een Homecinemaset van Sony BDV-E880
Nu wil ik Tv geluid via boxen van homecinemaset horen.
Ik heb van bijna van alles geprobeerd maar,als ik via menu tv naar Geluid via audio systeem ga dan hoor ik helemaal niets.
Als ik een Blue-ray film wil kijken dan wel mooi surround geluid.
Wie heeft er een tip voor mij om dit op te lossen?
Het zou een hoop frustratie schelen.
Met vr.groeten Oompieaap.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij mij lag het aan de optische kabel, ik had hem getest op mijn playstation maar de set kiest altijd HDMI input boven de Optische Ingang. waardoor ik onterecht dacht dat het in orde was.
nadat ik de kabel had vervangen (vergeet niet de witte dopjes te verwijderen) werkte het direct.
mijn set heeft 1 HDMI kabel en 1 Optische Kabel (is zeker nodig aangezien de Set geen ARC support voor deze setup).
bedankt voor het meedenken.
Van alles geprobeerd en ben er achter wat het probleem veroorzaakt, maar nog niet wat het oplost.
Als ik de home-cinemaset uitzet en de TV blijft aan, dan kan kan Ned.1 HD tv bekijken en komt het geluid uit de TV.
Als ik de home-cinemaset dan weer aanzet, dan krijg ik weer een zwart beeld met "geen signaal".
Ik wil graag gewoon Ned1 in HD op TV bekijken. Wie kan helpen?
Van alles geprobeerd wat bovenstaanden geprobeerd hebben, maar niets is gelukt tot nu toe.
Ik heb een Sony KDL40EX521 en daarop wil ik m'n Fatman iTube aansluiten met bijbehorende speakers. Met optische kabels heb ik zowel in line 1 en 2 geprobeerd geluid te krijgen uit mijn speakers, maar tevergeefs. Ik ben geen expert in hoe al die aansluitingen heten, dus daarom een afbeelding van de aansluitingen van m'n versterker als 'bijlage'.
Weet iemand wat de de precieze instellingen zijn wanneer ik een versterker met speakers wil aansluiten, maar wanneer het geen home cinema set of iets dergelijks is?
Hartelijk dank alvast!
Als ik met sony tv het geluid over de speakers van bose speel doet 1 speaker het en geen 2
wat moet ik daar an doen?