annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tijdelijk onbeschikbaarheid van internetdiensten en herhaald herstarten.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tijdelijk onbeschikbaarheid van internetdiensten en herhaald herstarten.

Een storing op het netwerk van Sony heeft ertoe geleid dat sommige modellen BRAVIA LCD TV herhaaldelijk herstartten en internetdiensten tijdelijk onbeschikbaar waren. De storing was het gevolg van een interne serverfout die nu verholpen is. Sony zal eventuele toekomstige problemen zo snel mogelijk oplossen.

Relevante producten

Deze informatie geldt voor de volgende modellen van tv's:

  • KDL-22EX32x
  • KDL-24EX32x
  • KDL-26EX32x
  • KDL-32CX52x / EX42x / EX52x / EX72x
  • KDL-37EX52x / EX72x
  • KDL-40CX52x / EX52x / EX72x / HX72x / NX72x
  • KDL-46CX52x / EX52x / EX72x / HX72x / HX82x / HX92x / NX72x
  • KDL-55EX72x / HX82x / HX92x / NX72x
  • KDL-60NX72x
  • KDL-65HX92x

Indien u dit probleem ervaart, gaat u als volgt te werk om de internetverbinding van uw tv te herstellen:

  1. Verbreek de verbinding  van uw tv met het netwerk volgens de methode die bij het type van uw internetverbinding past
    • Verwijder  de Ethernet-kabel
    • Verwijder  de USB-dongle van de draadloze adapter (indien van toepassing).
    • Open met uw afstandsbediening de  netwerkinstellingen  in het menu Instellingen van de tv en  verbreek  de draadloze verbinding.
  2. Schakel de televisie uit .
  3. Reset  uw router of toegangspunt door het stroomsnoer  te verwijderen  en vervolgens  weer aan te sluiten
  4. Schakel de televisie in .
  5. Verbind  de tv weer met uw netwerk, afhankelijk van het type van uw internetverbinding
    • Sluit  de Ethernet-kabel weer aan.
    • Sluit  de USB-dongle van de draadloze adapter weer aan (indien van toepassing).
    • Open met uw afstandsbediening de  netwerkinstellingen  in het menu Instellingen van de tv en  schakel  de draadloze verbinding in.

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Wij stellen uw geduld op prijs en verontschuldigen ons voor de hinder die dit mogelijk heeft veroorzaakt.

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
1 ANTWOORD 1
ictinc
Ontdekker

Ik heb dit probleem ook, en nog steeds. Echter heb ik een kdL-50W805B, niet 1 van de tv's die u vermeld.
Dit probleem is 23mei ontstaan. De tv herstart zichzelf regelmatig. Soms een paar keer achterelkaar en soms uren niet.
Sony customer service reageert niet op deze vraag maar geeft alleen een onvolledig stappenplan voor een ander probleem.

Hulp zou zeer gewaardeerd worden.