Een storing op het netwerk van Sony heeft ertoe geleid dat sommige modellen BRAVIA LCD TV herhaaldelijk herstartten en internetdiensten tijdelijk onbeschikbaar waren. De storing was het gevolg van een interne serverfout die nu verholpen is. Sony zal eventuele toekomstige problemen zo snel mogelijk oplossen.
Relevante producten
Deze informatie geldt voor de volgende modellen van tv's:
- KDL-22EX32x
- KDL-24EX32x
- KDL-26EX32x
- KDL-32CX52x / EX42x / EX52x / EX72x
- KDL-37EX52x / EX72x
- KDL-40CX52x / EX52x / EX72x / HX72x / NX72x
- KDL-46CX52x / EX52x / EX72x / HX72x / HX82x / HX92x / NX72x
- KDL-55EX72x / HX82x / HX92x / NX72x
- KDL-60NX72x
- KDL-65HX92x
Indien u dit probleem ervaart, gaat u als volgt te werk om de internetverbinding van uw tv te herstellen:
- Verbreek de verbinding van uw tv met het netwerk volgens de methode die bij het type van uw internetverbinding past
- Verwijder de Ethernet-kabel
- Verwijder de USB-dongle van de draadloze adapter (indien van toepassing).
- Open met uw afstandsbediening de netwerkinstellingen in het menu Instellingen van de tv en verbreek de draadloze verbinding.
- Schakel de televisie uit .
- Reset uw router of toegangspunt door het stroomsnoer te verwijderen en vervolgens weer aan te sluiten
- Schakel de televisie in .
- Verbind de tv weer met uw netwerk, afhankelijk van het type van uw internetverbinding
- Sluit de Ethernet-kabel weer aan.
- Sluit de USB-dongle van de draadloze adapter weer aan (indien van toepassing).
- Open met uw afstandsbediening de netwerkinstellingen in het menu Instellingen van de tv en schakel de draadloze verbinding in.
Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Wij stellen uw geduld op prijs en verontschuldigen ons voor de hinder die dit mogelijk heeft veroorzaakt.
I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!