annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geluid via str-dn1030 en niet via soundbar su-b401s

profile.country.nl_NL.title
Westdaltons
Ontdekker

Geluid via str-dn1030 en niet via soundbar su-b401s

Hallo, dit is mijn eerste keer en mijn eerste vraag op dit forum.
Ik heb een Kdl-40nx720 met een soundbar su-b401. Ik heb mijn str-dn1030 moeten resetten maar nu krijg ik geen geluid via de soundbar. Als ik in het tv-menu speakersteem selecteer dan gaat mijn str-dn1030 aan een het geluid gaat via de kamer luidsprekers. Ik heb alle handleidingen al verschillende keren door geluid en verschillende geprobeerd. Maar ik krijg het niet voor elkaar.
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Een soundbar op de dn1030 aangesloten?

DAcht dat een soundbar alleen voor TV-toestellen was.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Westdaltons
Ontdekker

Beste pa3eia,

Ik heb deze tv en soundbar beide als set in de Sonystore aangeschaft. Later heb ik de str-dn1030 gekocht. Mijn vraag stel ik misschien niet duidelijk genoeg. Ik kom op mijn tv HDMI poorten te kort terwijl ik er op de str-dn1030 er genoeg heb zitten die ik niet gebruik. Maar, ik wil de str-dn1030 als een soort hub gebruiken en daar alles op aan sluiten zoals mijn ps3 en cd-plager ect. Maar mijn ARC poort op mijn tv wordt gebruikt door mijn sounbar ( de str-dn1030 heeft ook een ARC uitgang ). Kunt u mijn advies geven hoe ik deze componenten moet aansluiten.

Mvg, P
Westdaltons
Ontdekker

Beste pa3eia,

Zou jij nog even naar mijn vraag willen kijken, misschien kun jij mij raad en advies geven.

Bij voorbaat dank!

Mvg, P