annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tablet aansluiten via wifi direct werkt niet

profile.country.nl_NL.title
Silvia1962
Bezoeker

Tablet aansluiten via wifi direct werkt niet

Ik heb een samsung tablet dat ik heb gekoppeld aan de TV (32hx750) TV laat ook zien dat de tab gekoppeld is, maa rik kan de foto's etc niet direct naar de TV overzetten. Iemand een idee????

2 ANTWOORDEN 2
breedBenR
Lid

Op je tablet moet je een DLNA-app draaien om foto's te laten zien ('throwing'). Het Bravia model dat je noemt kan dat aan, voor video, audio, foto's, web content (alle 2011 en 2012 modellen). Audio, video en foto's kan ook op 2010 modellen.

Neem een kijkje in het forum voor de Sony Tablet S. Dezelfde Android apps die daar genoemd worden, zouden ook op de Samsung tablet moeten draaien.

Twonky Beam is aardige app.  UPnPlay is een aardige app. Hiermee kun je fotos van de tablet naar de TV 'throwen'. Als je een DLNA server app draait, kan je ook via het TV menu op je tablet bladeren.

Silvia1962
Bezoeker

Ik heb de UPnPlay op de tablet gezet en die werkt in principe wel. Heb alleen wat problemen met eenaantal foto's ie hij niet wil laten zien. Moet dus even kijken of dat ligt aan het feit of ze via photoshop aangepast zijn of dat de bestanden te groot zijn. Dat laatste denk ik niet, want alle foto's komen van dezelfde camera en dan zouden ze allemaal niet zichtbaar moeten zijn. Bedankt zover voor de hulp