annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Media Remote KDL 40HX750

profile.country.nl_NL.title
Marcjuhhh81
Bezoeker

Media Remote KDL 40HX750

Sinds vrijdag in het bezit van dit mooie toestel. Schiiterend tot nu toe.

Media Remote via Android (Samsung Galxy S2) krijg ik alleen niet helemaal aan de gang zoals het bedoeld is.

Tv en telefoon zitten in hetzelfde (thuis)netwerk, maar de telefoon 'ziet' de TV niet.

Via het WiFi-direct netwerk van de tv zelf lukt het wel.

Als ik het goed begrijp moet het ook gewoon via mijn thuisnetwerk kunnen. Nu moet ik steeds eerst wisselen van verbinding met de telefoon.

Iemand tips?

Alvast bedankt!

Message was edited by: Marcjuhhh81

5 ANTWOORDEN 5
breedBenR
Lid

onder Home, instellingen, netwerk zit Media Remote optie waar je het apparaat (eenmalig) kan pairen.

werkt dat niet, maar met wifi direct wel, dan is er een routerinstelling niet goed.

Werkt youtube etc op je tv via internet wel?

Marcjuhhh81
Bezoeker

Bedankt voor je reactie!

Dat met die routerinstelling, daar heb ik ook al aan gedacht. Heb daarom de firewall in de router uitgezet zonder resultaat.

Alle internet functionaliteiten van de tv, zoals Youtube doen het gewoon.

Via het menu, zoals je omschrijft, staat de telefoon geregistreerd, omdat ik dat via de Wifi-direct van de tv heb gedaan. Als ik op mijn eigen thuisnetwerk zit, 'ziet' de telefoon de tv niet.

Het lukt wel om bijvoorbeeld via mijn thuisnetwerk films, foto's of video van mijn PC naar de TV te streamen.

Bedankt voor het meedenken!

Heb je nog een tip....?

breedBenR
Lid

je moet de registratie nog een keer uitvoeren, nu op je thuisnetwerk

als dat niet wil ('je mag ieder apparaat maar 1 keer koppelen'), eventueel eerst de registratie voor wifi-direct wissen.

Marcjuhhh81
Bezoeker

Geprobeerd.

Helaas zonder resultaat.

Ik denk dat ik eens ga kijken of ik de firmware van mijn modem/router kan updaten.

Marcjuhhh81
Bezoeker

Firmware update niet mogelijk.

Ik heb mijn vraag eens bij de Support afdeling neergelegd...