annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony kdl-40W605B canaldigitaal valt steeds weg

radiohead314
Nieuw

Sony kdl-40W605B canaldigitaal valt steeds weg

Ik heb de schotel rechtstreeks op het toestel aangesloten. 

Ik heb het toestel voor de tweede keer naar de fabrieksinstellingen terug gezet en opnieuw de schotel ingesteld waarbij ik voor de eenvoud alleen astra 3 heb ingesteld met de canal digitaal kanalen.

De zenders vallen iedere vaond een keer weg voor 2 seconden. Systeeminformatie zegt dat de signaalsterkte 100% is en de signaalkwaliteit 90%

Ik heb de schotel al tientallen jaren en dit heeft die nog nooit gehad. Is pas zo sinds ik de Sony heb aangesloten.

Het lijkt mij een software probleem dat hij iets verandert? Ik heb op mijn schotel wel een diseqc switch. Ik kan alleen blijvend kanalen ontvange als ik voor algemene satelliet kies in automatisch afstemmen. Voorkeur satelliet werkt ook mar dan wordt na een paar minuten iets gereset waardoor het beeld op nederland 1 wegvalt en nederland 2 blijft. Beide kanalen zitten op andere transponders op astra3 dus daar gaat nog iets anders fout ook.
3 ANTWOORDEN 3
radiohead314
Nieuw

Ik hoor zojuist van klanten ondersteuning dat het een software bug is die hopelijk snel opgelost wordt.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

ook hier een schotel aangesloten, alleen is dit voor de "fun" en ben dus niet op de hoogte van het wegvallen van het beeld.

Heb eerlijk gezegd nog nergens gelezen dat dit een mogelijke bug kan zijn.

Misschien dat het een combinatie is met de diseqc switch.

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
radiohead314
Nieuw

Ik heb de ervaring dat twee satellieten of meer inderdaad heel slecht werkt dan verdwijnen bij mij sommige zenders helemaal en ik kon ze ook niet meer terug krijgen. Met 1 satelliet valt hij iedere avond 2/3 seconden weg. Dan gaat het beeld op zwart en komt even later weer terug.

Eerlijk gezegd denk ik ervover mijn verlies maar te nemen en deze tweedehands door te verkopen met 'garantie'. Dit product is gewoon niet af of geschikt voor de markt als satelliet ontvanger.

Dit is wat ik van customersupport als antwoord krijg:

Bedankt voor uw e-mail naar Sony Support. 

U heeft gelijk dit is inderdaad een probleem in de software die bij meerdere satelieten geprogrammeerd some te informatie van een ervan verliest.

Normaal is het wisselen naar een andere bron en weer terug genoeg om het weer terug te krijgen. 

Dit zou door een software update opgelost moeten worden, maar of en wanneer deze er komt kan ik u helaas niet vertellen, daar deze informatie niet met ons op voorhand gedeeld wordt.