Deel jouw ervaring!
Ik heb de schotel rechtstreeks op het toestel aangesloten.
Ik hoor zojuist van klanten ondersteuning dat het een software bug is die hopelijk snel opgelost wordt.
Welkom,
ook hier een schotel aangesloten, alleen is dit voor de "fun" en ben dus niet op de hoogte van het wegvallen van het beeld.
Heb eerlijk gezegd nog nergens gelezen dat dit een mogelijke bug kan zijn.
Misschien dat het een combinatie is met de diseqc switch.
suc6,
73's
Ik heb de ervaring dat twee satellieten of meer inderdaad heel slecht werkt dan verdwijnen bij mij sommige zenders helemaal en ik kon ze ook niet meer terug krijgen. Met 1 satelliet valt hij iedere avond 2/3 seconden weg. Dan gaat het beeld op zwart en komt even later weer terug.
Eerlijk gezegd denk ik ervover mijn verlies maar te nemen en deze tweedehands door te verkopen met 'garantie'. Dit product is gewoon niet af of geschikt voor de markt als satelliet ontvanger.
Dit is wat ik van customersupport als antwoord krijg:
Bedankt voor uw e-mail naar Sony Support.
U heeft gelijk dit is inderdaad een probleem in de software die bij meerdere satelieten geprogrammeerd some te informatie van een ervan verliest.
Normaal is het wisselen naar een andere bron en weer terug genoeg om het weer terug te krijgen.
Dit zou door een software update opgelost moeten worden, maar of en wanneer deze er komt kan ik u helaas niet vertellen, daar deze informatie niet met ons op voorhand gedeeld wordt.