Deel jouw ervaring!
Beste Gebruikers,
Ik krijg de hele tijd de melding "Alle elementen zijn gefilters" en "Check alstublieft uw waarderingscijfer"
waarom isdat en wat moet ik doen om weer uitzending gemist van deze zenders te kunnen kijken op mijn Bravia?
NB ik heb een Sony KDL-32EX711.
Groeten,
Louis
Message was edited by: pa3eia
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ook ik heb dit zelfde probleem sinds kort .sony adverteerd met deze extra functie en nu blijkt het niet meer te werken , dit is dus zeer misleidend.
triest dat Sony de schuld afschuift op SBS zonder dit voor hun klanten samen met SBS op te lossen.
En de consumenten welke een product van Sony gekocht hebbenmet de mogelijkheid uitzending gemist te bekijken hiermee niet mee lastig te vallen.
Dus Sony regel het samen met SBS en zorg dat het weer werkt!
Ik merk dat het probleem bij mij in ieder geval ineens is opgelost! Ik ben op dit moment SBS6 aan het kijken via mijn cinema set.
Groet
Sjors
Het werkt weer, probleem opgelost!
Kunnen we weer van deze internet-service gebruik maken op onze Sony tv's.
Had dit probleem inderdaad ook. Heb echter nog geen kans gehad om te kijken of het verholpen is, maar gezien het feit dat het een algemeen probleem was lijkt mij dit wel.
Ik ben echter reuze benieuwd naar wat nu daadwerkelijk het probleem was.
Is dit iets wat we vaker in de toekomst kunnen verwachten ?
YES YES YES Hij doet het weer !!!!!
Ik vermoed: Iemand van IT bij SBS had tijdens een digitale onderhoudactie iets verkeerd gezet. Dat is weer rechtgezet zodra ze het door hadden.