Deel jouw ervaring!
Beste Gebruikers,
Ik krijg de hele tijd de melding "Alle elementen zijn gefilters" en "Check alstublieft uw waarderingscijfer"
waarom isdat en wat moet ik doen om weer uitzending gemist van deze zenders te kunnen kijken op mijn Bravia?
NB ik heb een Sony KDL-32EX711.
Groeten,
Louis
Message was edited by: pa3eia
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het probleem met 'Uitzending Gemist' van SBS6, NET5 en Veronica is inmiddels aan SBS-zijde verholpen.
Het probleem heeft ongeveer 2 dagen bestaan (30 April, 1 Mei), blijkens meldingen in dit forum.
Ik heb hetzelfde fenomeen op dezelfde TV (EX711), en op de bluray (BDV-L800).
Ik denk dat er bij SBS/Veronica/NET5 iets gewijzigd is waardoor het niet meer werkt.
Ik zal deze melding escaleren naar de mensen van Sony.
Hoi,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Zou graag ook een oplossing ervoor willen hebben. Een reset is in ieder geval niet de oplossing.
Groet,
Sjors
Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.
Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.
Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.
Met vriendelijke groet,
Het team van Sony
Dit probleem heb ik ook op de kdl-40ex500 model
Ik hoop dat Sony het oppakt. Alhoewel ik de indruk heb dat Sony straks alles betaald gaat aanbieden via het "Sony entertainment network"
Hi, heb het idee dat dit niet aan het toestel ligt, maar gewoon bij Sony. Ik heb een 46EX700 met hetzelfde probleem....
daar wordt muziek en video (film) op aangeboden, geen 'uitzending gemist' televisie.
We hebben pas een nieuwe Bravia gekocht, we konden idd even enkele zenders terugkijken , ik krijg nu ook de bovenstaande melding. Goed om te lezen dat ik niet de enige ben ik was al bang dat wijzelf iets verkeerd hadden ingesteld. Kon het met geen mogelijkheid vinden en/of herstellen,
Ben heel benieuwd of Sony hierin iets op korte termijn op kan vinden,
Groetjes,
Marion
Hoi,
Ook ik had diezelfde meldingen elke keer "Elementen gefilters".....
Ik heb gisteren een email gestuurd naar Sony Nederland en vandaag bericht terug gekregen als volgt:
"Dit is momenteel een probleem bij SBS. De zenders SBS6, NET5 en Veronica worden beheert door
1 bedrijf, SBS.
Zij zijn verantwoordelijk hierover.
Sony bezit de kanalen zelf niet.
Het is de verantwoordelijkheid van SBS om deze storing te herstellen, dus helaas moet ik U mededelen dat het
enigste wat U kunt doen is wachten tot SBS deze storing verhelpt."
Dus nu maar hopen dat SBS zelf dit zo snel mogelijk oplost.
Message was edited by: mariandl56
Message was edited by: mariandl56