annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem met verbinding Sony Entertainment Network

OPGELOST
Eddy29
Lid

Probleem met verbinding Sony Entertainment Network

Ik heb een KDL-42W805A TV en heb die bedraad met internet ingesteld. De verbinding werd getest en is OK. IK heb echter heel veel verbindingsproblemen met de toepassingen van Sony Entertainment Network. Bij het opstarten van dit netwerk worden soms maar enkele toepassingen geladen en blijft hij een hele tijd zoeken naar de overige. Wanneer geladen en geselecteerd, krijg ik dikwijls de melding dat de toepassing niet beschikbaar is en later opnieuw moet proberen, of er wordt gemeld dat er een probleem met de server is.  Ik heb ook al de inhoud in het menu netwerk laten opnieuw laden, maar zonder resultaat. Kan iemand mij a.u.b. helpen?

19 ANTWOORDEN 19
Eddy29
Lid

Vandaag opnieuw uitgetest: zoals gewoonlijk werkte SEN deze voormiddag normaal (op 3 verschillende tijdstippen uitgetest).  Na de middag opnieuw dezelfde problemen. Alles slibt precies na de middag dicht. Ga binnenkort mijn garantie aanspreken denk ik!

ClarissaW
Lid

Hallo iedereen,

Sorry het heeft even geduurd, maar we hebben al de informatie die jullie hebben doorgegeven verzameld en aan Sony gegeven, zodat zij een oplossing kunnen vinden.

Momenteel heeft Sony nog niet kunnen vaststellen waarom apps verdwijnen of niet werken. Zoals sommigen van jullie al hebben gemerkt, kan het probleem ook plots weer verdwijnen, dit maakt het lastig voor Sony om de oorzaak te vinden of een oplossing te bedenken. Ze zijn verschillende mogelijkheden aan het bekijken en gaan naarstig door met het zoeken naar een oplossing.

We zullen de informatie in deze thread door blijven geven, dus blijf ons alsjeblieft op de hoogte houden, zeker als je denkt een oplossing gevonden te hebben! Zodra er meer informatie is, zal ik het jullie laten weten!

Met vriendelijke groet,

Clarissa

Eddy29
Lid

Bedankt voor de opvolging. Ik heb op de 805A het SEN deze morgen opnieuw 2 x getest (03/09/2013). Zoals als bijna iedere voormiddag laden en werken alle apps Ok, uitgezonderd nu de eerste keer sedert dagen in de voormiddag begint Ximon te laden maar geeft dan een foutmelding: "Internet browser gezsloten wegens interne fout". 

Gisteren heb ik met succes online een firmware update uitgevoerd en de nieuwe versie is nu PKG3.710EUA.

Ik hou jullie opde hoogte en test opnieuw na de middag.  Tot gisteren begonnen de proplemen steeds kort na de middag  (drukker ????).

Eddy29
Lid

Deze namiddag 2 x getest (rond 13.30 uur e 15.50 uur) en het is blijven werken. Alle apps dus, incl. Ximon.  Ik wacht nu nog een paar dagen om aan te duiden dat het probleem definitief verholpen is.  Ik hou jullie alvast op de hoogte.  

Eddy29
Lid

Ik heb gewacht tot vandaag 09/09 (dus meerdere dagen) en heb tot op heden geen problemen meer gehad met SEN

Henrio
Ontdekker

Ook ik heb problemen met Sony Entertainment network ,ik kan het precies een half uur gebruiken

en lig er dan gewoon af,de oplossing tv uit en de router stroom eraf en kan dan weer een half uur er gebruik van maken,de problemen doen zich voor bij netflix ,maar de ander apps laad ie dan ook gewoon niet meer of maar een paar apps en of het nou smorgens of sávonds is een half uur en geen apps meer ik heb een KLD 42 W655A en

de update is PKG4.000EAU, hopelijk snel een oplossing , zo ben ik zeker niet tevreden over mijn sony

ik heb hem trouwens met een kabel bedraad

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Als je de router zelfs spanningsloos moet maken ligt het niet aan de W655a maar aan de router die dicht slipt.

Is de firmware van de router wel up-to-date???

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Hoi Henrio,

Als je nog steeds problemen hiermee hebt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Ze zijn te bereiken op 020-658 1888 op werkdagen van 9.00-17.30.

Groetjes,

Amal_S
profile.country.NL.title
ppranger
Ontdekker

Sinds afgelopen weekend mis ik in Sony Entertainment Network in de APP-lijst

de toepassingen van Nederlandse TV zenders zoals NET5 SBS6 NOS etc etc

Wie heeft nog meer dit probleem?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Er is een DDOS aanval geweest op Sony Entertainment Network. Dus alle services zijn in het weekend niet toegankelijk geweest. 

Het is nu weer werkende, kijk dus even of je nog steeds geen verbinding hebt.