annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem met verbinding Sony Entertainment Network

OPGELOST
Eddy29
Lid

Probleem met verbinding Sony Entertainment Network

Ik heb een KDL-42W805A TV en heb die bedraad met internet ingesteld. De verbinding werd getest en is OK. IK heb echter heel veel verbindingsproblemen met de toepassingen van Sony Entertainment Network. Bij het opstarten van dit netwerk worden soms maar enkele toepassingen geladen en blijft hij een hele tijd zoeken naar de overige. Wanneer geladen en geselecteerd, krijg ik dikwijls de melding dat de toepassing niet beschikbaar is en later opnieuw moet proberen, of er wordt gemeld dat er een probleem met de server is.  Ik heb ook al de inhoud in het menu netwerk laten opnieuw laden, maar zonder resultaat. Kan iemand mij a.u.b. helpen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Eddy29
Lid

Ik heb gewacht tot vandaag 09/09 (dus meerdere dagen) en heb tot op heden geen problemen meer gehad met SEN

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Doen andere internettoepassingen het wel gewoon? youtube bijvoorbeeld?

Werkt op sony entertainment netwerk inloggen vanaf een pc of laptop wel gewoon met je account?
Eddy29
Lid

You Tube werkt meestal alsook de browser.  De meeste andere apps zijn tijdelijk niet beschikbaar.

Gewoon inloggen op mijn laptop vormt geen probleem.

De meldingen op TV nadat sony ent. netw. is opgestart en naa een tijdje zijn: server niet beschikbaar od server probleem of app tijdelijk niet beschikbaar, probeer later eens.

Eddy29
Lid

Deze voormiddag had ik geen problemen en werkte alles.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de W905a verbonden met het thuis netwerk via WFi of via LAN?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Eddy29
Lid

Is nu bedraad verbonden, heb ook al wifi geprobeerd.  Heb alle kabels reeds vervangen en de rooter gereset.  Opnieuw de fabrieksinstellingen ingesteld, de laatste software update succesvol uitgevoerd, ....

Mijn breedband internet getest op snelheid en de 60 Mbps (Telenet 60) wordt benaderd.  De verbinding getest op TV en OK.

De browser en YouTube gebruiken= perfecte werking.

Eigenaardig is dat alles meestal normaal werkt tijdens de voormiddag. De apps worden dan normaal geladen en en werken normaal (toch deze die ik geprobeerd heb.  Ik heb zo het gevoel dat er een server van Sony slecht werkt.

Welke techneut haalt mij uit de prob

lemen?  Dank U

profile.country.en_GB.title
tweety2b
Ex Commander (Was always on)

hey,

Ik heb jullie probleem doorgestuurd naar de nodige TV teams om dit zo snel mogelijk te bekijken en op te lossen.

Dank voor jullie geduld op deze vrijdagmiddag. We proberen jullie zo snel mogelijk iets te laten weten over wat het probleem is en wanneer we het kunnen oplossen.

Dank,

Nico

Nico Henderijckx
(ex-Sony employee - fanboy forever)
RRBsch
Ontdekker

Hallo,

Ik herken dit probleem ook. Systeem: Kdl-42w665a. SEN is traag, vaak zijn niet alle toepassingen zichtbaar of niet functioneel. Wij hebben deze tv nu een week of drie en het SEN platform gedraagt zich niet stabiel. 

RRBsch
Ontdekker

ter aanvulling:

om het nog mysterieuzer te maken: via de SEN knop kan ik bv you-tube niet activeren. Ga ik via de home knop naar toepassingen en klik daar op you-tube lukt het wel!! Deze truuk werkt helaas niet met alle toepassingen. Zo kan ik bv al het weekend niet bij ximon. Jammer...

Eddy29
Lid

Helemaal akkoord met u.  Heb net hetzelfde voor.  Blij dat ik niet alleen ben en dat bewijst ook dat het waarschijnlijk bij SEN zelf ligt!