annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probeer later opnieuw

Johnjobo
Nieuw

Probeer later opnieuw

Hallo
Mijn tv, de Sony Bravia KD49X830 , is verbonden met mijn Pc via wifi onder windows10.
Alles werkte de eerste dagen perfect en ik kon vlot van TV uitzendingen overschakelen naar gedeelde mappen op mijn Pc (via Video in het startscherm enz). En dan plots begonnen de moeilijkheden. Meer en meer krijg ik nu de melding "Probeer later opnieuw". soms voorafgegaan door "geen items". Het gebeurt dat het unsharen van de gesharede folder en deze dan opnieuw sharen plots helpt maar das dan tijdelijk, tot de tv uit geweest is en ik weer een verbinding wil...
Soms is het gewoon hopeloos en slaag ik er helemaal niet in om de inhoud van de mappen te zien.
OPMERKING : Als ik check in Instellingen/setup is de WIFI wel verbonden en de signaalsterkte uitstekend.
 Het gaat hem dus efectief om de INHOUD van de gedeelde mappen.
 (Als backup heb ik ook een externe TB HD die ik dan gebruik via USB maar das de bedoeling uiteraard niet). Ik kocht de TV specifiek om net dingen vanaf mijn PC erheen te kunnen streamen.
Vraag 1 : Is er hier voor dit ernstig probleem een fix hier ergens of een werkende oplossing.
Vraag 2 : Zou een vaste netwerkkabel naar mijn router een oplossing zijn ?

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Er zijn problemen met een update voor W10 deze week, mogelijk kan dit de oorzaak zijn.

 

meer info @Tweakers

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!