annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geluid te zacht

Ashvan
Ontdekker

Geluid te zacht

Ik heb een kd65s8505c, een android dus.

Blijkbaar heeft de tv 2 regelingen voor het geluid.

1 orginele van de android zelf en nog een 2e van sony.


Nu is een keer de regeling van android omlaag gegaan waar door ik de sony geluids regeling heel hard moet zetten om geluid te krijgen.

 

De android regeling krijg je als je geluk hebt bij opnieuw opstarten van de tv te zien maar gaat weer te snel weg om deze weer omhoog te krijgen.

 

Is er iemand die hier een oplossing voor weet?

 

Alvast bedankt.

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedoel je misschien dat de "nacht mode" op "aan" staat???

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ashvan
Ontdekker

Nee, nachtmode staat niet aan.

 

Net zoals je op de android telefoon bovenin een klein schermpje krijgt als je je geluidstoetsen bedient heeft de sony dit ook en staat deze geluidsregeling dus op de helft. Deze moet weer op max staan zodat ik de sony geluidsregeling niet zo hard hoef te zetten.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nooit een tweede geluidsinstelling gezien in het scherm, hoe krijg je die op het scherm?.

Wel is er een geluid instelling voor het volume digutale uitgang (max). anders "Reset je de geluid instellingen toch een keer.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ashvan
Ontdekker

Eigenlijk is het de eerste geluids instelling en die van sony is de 2e.

De 1e is gewoon de hoofd instelling van android zelf.

 

Deze krijg je als je geluk hebt te zien tijdens het opnieuw opstarten van de tv en dan tijdens het opstarten de volume bedienen. Als je geluk hebt komt hij te voorschijn en zie je dus de regeling van android zelf.


Dit is bij mij per ongeluk een keer gebeurd en is hij gezakt naar de helft. Nu tijdens het opstarten krijg ik hem maar niet tevoorschijn.

 

Geluid instellingen resetten helpt niet.

 

Eigenlijk zou je de schill van sony die over android heen zit moeten uitschakelen en dan de geluid kunnen bedienen zodat je dus de regeling van stock android kan bedienen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heb het probleem geescaleerd, nu maar afwachten.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ashvan
Ontdekker

Thnx ik wacht het af.

profile.country.NL.title
Soullancer
Lid

Om maar even in te halen ook hier, met mijn 4k tv heb  dit een jaar geleden ook al aangekaart.

Het geluid van de TV/ci+ module kanaal is zachter dan dat van andere uitgangen zoals android. Je hoort ook als je de home knop inschakelt dat het geluid van de tvzender harder springt voordat het overschakelt naar de android output waar dit  volume gehandhaaft blijft.

 

Vermoeden en suggestie bestond toen bij mij al dat de tv met verschillende geluidsniveaus of outputs werkt

 

Waarschijnlijk goed waarneembaar door mijn Sony ht5 geluids set

 

Ashvan
Ontdekker

Is het nog wat geworden?