Deel jouw ervaring!
Hallo,
ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen met het volgende probleem;
Als ik met mijn nieuwe Sony Bravia TV opnames maak op een aangekoppelde mobiele harde schijf lukt dat prima, alles volgens plan en gebruiksaanwijzing.
Maar als ik die opnames wil bewaren, en daarom op een dvd branden, ontstaat er een probleem.
Ik kan wel de harde schijf aan mijn computer koppelen, en zie dan het bestand wel staan, maar geen enkel programma (voor zover ik nu weet !) kan er iets mee.
Heb er allerlei brandprogramma's en Videoconverters op los gelaten, maar helaas geen resultaat
Wie kan mij raad geven hoe van deze opnames een DVD te branden ??
Zou zeer erkentelijk zijn voor een goede raad!
Met vr. groet
Rien van der Reest
Welkom op het forum!
Voor zover ik weet hebben al veel mensen dit geprobeerd, maar heb nog nergens gelezen dat het iemand is gelukt.
Van Sony hoef je ook niet onmiddellijk iets te verwachten, wellicht omwille van copyright bescherming en dergelijke...
Dat is dan met alle respect ook een rotstreek van Sony !!!!!!!
Hoe kun je nu ooit fatsoenlijk aan je (veel) betalende klanten uitleggen dat je hen de mogelijkheid om opgenomen TV-programma's op een dvd te branden bewust onthoudt, terwijl elke DVD- en/of Harddiskrecorder die mogelijkheid wel biedt ?
Dat had ik dan graag geweten voordat ik mijn Sony Bravia kocht, dan had ik mij wel tweemaal bedacht voor ik deze keuze had gemaakt!
Wat rest is dit zoveel als mogelijk duidelijk te maken aan ieder die informatie zoekt over een nieuwe TV, zodat men OOK naar aanleiding hiervan een eerlijke keuze kan maken !
Rien van der Reest
Zou wel zo fraai zijn als Sony ook een keer de moeite zou nemen om dit te beantwoorden, toch ?
Lijkt mij het minste wat je je klanten verschuldigd ben, als je hen respecteert:smileyshocked:
Welkom,
De Bravia TV slaat de digitale opname gecodeerd op een HDD.
Met deze gecodeerde opname is alleen op de Bravia TV te bekijken, helaas dus niet op een ander TV toestel of PC ect.
73's
Welkom Rien,
De Community is er met name voor bedoeld om Sony gebruikers met elkaar in contact te brengen zodat men onderling informatie kan uitwisselen. Als je direct een reactie van Sony wenst, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.
Mvg,
Arthur