Deel jouw ervaring!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geachte klant van Sony,
Vanwege het verlopen van het contract tussen de serviceprovider en Sony is de VEWD TV Store na 25 juni 2019 niet langer beschikbaar op tv's van Sony.
De VEWD TV Store zal worden verwijderd van de betreffende tv-modellen en is na 25 juni 2019 niet langer beschikbaar.
We bedanken u voor uw begrip en bieden onze excuses aan voor eventuele ongemakken.
OPMERKING: De sluiting van de 'VEWD TV store' heeft geen effect op de beschikbaarheid van de internetbrowser. De internetbrowser is nog steeds beschikbaar op bepaalde modellen.
BRAVIA-modellen uit 2012
BRAVIA-modellen uit 2013
BRAVIA-modellen uit 2014
BRAVIA-modellen uit 2015
BRAVIA-modellen uit 2016
BRAVIA-modellen uit 2017
BRAVIA-modellen uit 2018
73's
Geachte klant van Sony,
Vanwege het verlopen van het contract tussen de serviceprovider en Sony is de VEWD TV Store na 25 juni 2019 niet langer beschikbaar op tv's van Sony.
De VEWD TV Store zal worden verwijderd van de betreffende tv-modellen en is na 25 juni 2019 niet langer beschikbaar.
We bedanken u voor uw begrip en bieden onze excuses aan voor eventuele ongemakken.
OPMERKING: De sluiting van de 'VEWD TV store' heeft geen effect op de beschikbaarheid van de internetbrowser. De internetbrowser is nog steeds beschikbaar op bepaalde modellen.
BRAVIA-modellen uit 2012
BRAVIA-modellen uit 2013
BRAVIA-modellen uit 2014
BRAVIA-modellen uit 2015
BRAVIA-modellen uit 2016
BRAVIA-modellen uit 2017
BRAVIA-modellen uit 2018
73's
Dit kun je niet menen!
Ik wil Disney+ als app op mijn tv en dat kan ik nu niet downloaden? Mijn x498505B heb ik een slorderige 1500 euro voor weg gelegd en bewust voor een merk als Sony gekozen. En nu is lees ik dat we geen Apps meer kunnen toevoegen, eindigende met de worden 'dank voor uw begrip'? Hoe snel denken jullie dit op te lossen? Ik wil apps kunnen instaleren, heb niet voor niets een smart tv gekocht. Nu is het een overpriced computer scherm geworden.
Zou hier graag snel een concrete oplossing zien. Leuke voor de consumentenbond en kassa.
Groeten,
Salvador
Met de hardware van de toestellen in de "b" line uit 2014 kunnen de huidige applicatie's met de zware downloads (Netfix enz.) met grote moeit soms verwerken.
Mogelijk komt er in de toekomst nog een firmware update waarin een uitgeklede Disney+ applicatie in verwekt zit zoals de NPO applicatie.
Een concrete oplossing kan zijn om zelf een Chromecast stick of een Fire stick aan te schaffen.
suc6 ermee,
73's
Chrome cast is nog geen oplossing voor disney +. Disney + ondersteund geen streaming.
Heb het zelfde probleem , en blijkbaar vind sony dat dit kan. Mijn tv heb ik een half jaar geleden gekocht en ook voor aardig geld.
Heb de kd-55x9005 in 2014 gekocht voor €3500,00 en plots geen Netflix app meer, nou helemaal geen apps meer! Waneer gaat sony dit oplossen! Ben hier erg kwaad over! €3500 en dan krijg je dit gezeik. Komen de apps terug of krijg ik een nieuwe vergelijkbare tv van Sony? Of wordt dit een gevalletje kassa
@Thearsadis schreef:
Heb de kd-55x9005 in 2014 gekocht voor €3500,00 en plots geen Netflix app meer, nou helemaal geen apps meer! Waneer gaat sony dit oplossen! Ben hier erg kwaad over! €3500 en dan krijg je dit gezeik. Komen de apps terug of krijg ik een nieuwe vergelijkbare tv van Sony? Of wordt dit een gevalletje kassa
Haal je nu niet alles door elkaar?
Bij mijn weten is de X9005c met Android aanboord en Google Playstore.
Is het mogelijk dat Netflix per ongeluk is verwijderd, dit is op te lossen door de Netflix applicatie opnieuw te downloaden uit de Google Playstore.
Nieuwe TV eisen 👍
Kassa contacten 👍
suc6 ermee,
73's
Hetzelfde probleem hier .. dacht ffe een nieuwe app te instaleren wat blijkt .. zitten er geen apps meer op .. ik heb mijn tv wel 7 jaar geleden gekocht maar je verwacht niet dat dit gebeurt .. klinklare onzin dat jullie beslissen of dit wel of niet kan .. een update ZO SNEL MOGELIJK GRAAG!!