annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

NPO geeft 'Niet beschikbaar'

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

NPO geeft 'Niet beschikbaar'

Ik kan de NPO uitzendingen via de PC terugkijken.

Op mijn KDL-43W805C is dat sinds kort niet meer mogelijk. De reclame voor de uitzending wordt wel getoond. Hierna verschijnt 'Niet beschikbaar' op beeld.

Tags (1)
29 ANTWOORDEN 29
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Het is geen onderdeel en heeft niks met de TV zelf te maken. 

De software is afhankelijk van de applicatieondersteuning van derden. 

Als jouw telefoon met Android geen whatsapp aankan, ligt dat aan de ondersteuning van Whatsapp. Niet aan de maker van jouw toestel. Daarom geven fabrikanten van dergelijke apps duidelijk aan wat zij wel en niet ondersteunen. 

Ik stel voor dat je het aan NPO zelf vraagt. Er zijn genoeg anderen die je voor zijn gegaan: https://help.npo.nl/vragen/16504

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Het probleem zit in HbbTV.

HbbTV is geen toepassing die je kunt downloaden. Het zit ingebakken in de Sony TV.  Alleen Sony kan hier dus iets aan doen.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dus je hebt het casten niet geprobeerd vanaf een tablet of smartphone? 

Wat HbbTV betreft, werkt geen enkele optie van HbbTV bij je? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De ingebakken HbbTV toepassing werkt perfect op zowel het Ziggo digitale netwerk als op de Duitse satelliet kanalen. En nogmaals de reclame wordt wel afgespeeld maar de doorlink naar de opgevraagde uitzendinggemist aflevering is meestal niet beschikbaar, m.a.w. je Bravia staat te wachten tot dat het NPO platform de link start.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Bij SBS6, Net5 en Veronica doet de HbbTV functie (de rode knop) het inmiddels helemaal niet meer. Bij NPO alleen de reclame. Dat gaat lekker voor een 1,5 jaar oude tv.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Inmiddels werkt uitzendinggemist weer naar behoren in de Hbb mode.

Wat kan Sony eraan doen dat SBS (ook teletekst) of Ziggo de Hbb applicatie weer heeft uitgeschakeld?

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Omdat ik de hoop had opgegeven dat dit nog in orde zou komen, had ik inmiddels een andere telefoon gekocht.

Met de telefoon kan ik NPO via chromecast op de TV weergeven.

Het is prettig dat alles nu weer met de afstandbediening van de TV kan.

Kuifmees43
Nieuw

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook hier sinds enkele week dat de NPO uitzending gemist (rode knop op het Ziggo digitale netwerk) na de reclame niet beschikbaar weer is. Waarschijnlijk ligt het het weereens aan de up streaming van de NPO.

73's

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Soms doet de reclame het niet. Soms wordt de reclame afgebroken. Som wordt de reclame continue herhaald. Soms start het programma niet. Het wisselt nogal.

NPO casten vanaf mijn telefoon werkt soms ook niet. Hij blijft dan op de reclame hangen. Als ik de reclame eerst voorbij laat gaan op mijn telefoon en dan het beeld cast naar de TV gaat het wel goed.