annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix icm Sony Bravia

Jorsel
Ontdekker

Netflix icm Sony Bravia

Sinds afgelopen nacht zou netflix online moeten zijn in Nederland. Nu is nog de vraag: hoe krijg ik het op mijn TV. Ik heb me aangemeld voor de extra services op de TV, en de TV geregistreerd. Als ik op internet google en de demo filmpjes zie (ook op de sony website), dan zou ik in het menu van mijn  TV, boven internetopties, een Netflix logo moeten zien. Daarmee kan ik me dan aanmelden. Maar: helaas: geen Netflix logo. Komt dit omdat het nog maar zo kort in Nederland is? Komt daar (en zo ja wanneer??) een update van? Met mijn TV (KDL 40-EX521) zou het wel mogelijk moeten zijn, zo heb ik begrepen. Weet iemand meer??

38 ANTWOORDEN 38
Fokspor
Ontdekker

IK zou het wel erg vreemd vinden als Sony besluit om Netflix niet te leveren voor de 40EX721. Toestel is amper 2 jaar oud. ALs dat wel het geval is, is het voor nooit meer Sony.

Jorsel
Ontdekker

Helaas dus nog geen oplossing voor het probleem. Eerst dus maar via een kabel vanaf de laptop gedaan. Wel een beetje jammer, met een smart TV in je huiskamer.... Afwachten of Sony het wil gaan aanbieden!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

<copy>

 

Nu Netflix officieel in Nederland beschikbaar is gekomen en steeds meer consumenten het willen uitproberen doemen de eerste beperkingen op. Het werkt niet op veel vrij recente connected-tv's. Vrijwel alle Nederlandse bladen en kranten hebben er uitgebreid aandacht aan besteed, maar sommige journalisten liepen zelf al meteen tegen onoverkomelijke problemen aan. Daarbij gaat het om de apparatuur waarop het aanbod van Netflix kan worden bekeken.

Netflix niet op oudere Sony toestellen

Het Algemeen Dagblad laat er geen misverstand over bestaan en heeft deze week in een uitgebreid artikel vooral benadrukt dat Netflix helemaal niet op alle connected tv's te zien is. Sony toestellen die soms nog geen drie jaar oud zijn, kunnen niet worden uitgerust met Netflix en een geschikte update lijkt er voorlopig niet te komen. Volgens het AD heeft de servicedesk van Netflix aangeraden om er een speciale Google TV (NSZ-GS7) voor aan te schaffen, een flinke extra investering in dat geval. Die investering moet een consument dan afwegen tegen de vooralsnog beperkte bibliotheek van series en films die Netflix kan bieden.

 

bron: Totaal TV

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

de ex721 en zelfs de ex701 en ex711 modellen van nog een jaar eerder (en de andere, duurdere series uit die jaren), hebben in de usa wel de netflix app, als ik wat ik op het web lees goed lees. Dus het moet kunnen, met een beetje wil.

profile.country.nl_NL.title
verbalbackflip
Nieuw

Ik heb een KDL37 EX521 en ik zou ook graag van Netflix gebruik maken op de tv. Zou het zeer klantonvriendelijk van Sony vinden als dit technisch wel mogelijk is, maar er geen update plaatsvindt, zodat de klant het product niet kan gebruiken.

nilsrietveld
Ontdekker

Hier een NX710F bezitter en ik zit ook met met smart te wachten op een update. Kom op Sony! 

Veerman020
Ontdekker

Heb laatst voor een dikke 50 euro een wifi adapter voor mijn Sony Bravia aangeschaft, speciaal om Netflix te kunnen kijken.

 

Erg teleurstellend om hier te lezen dat de software udate voor mijn type TV wel in de VS bestaat maar hier niet beschikbaar is.

 

Ik hoop dat Sony dit snel alsnog doet. Mijn TV is nauwelijks twee jaar oud. 

 

Kom mensen!!!

 

 

Piet

The_Head_hunter
Ontdekker

Ik heb hier ook een KDL-40EX521 2 jaar oud .

Als ik zoek op dit type icm Netflix dan krijg ik hele beschrijvingen in flash hoe je aan te melden voor die diensten, alleen de nederlandse software ondersteunt dat dus niet.

Ik zou zeer teleurgesteld zijn in Sony als hier niet heel snel een update voor komt.

 

Of klopt de slagzin: Sony Makebelieve.

 

Ik was altijd erg fan van Sony producten, maar begin er nu flink de balen van te krijgen.

Bunnygirl38
Ontdekker

Tik netflix promotie in op google en op die site zie je welke tv's etc
de beschikking hebben over netflix.

Helaas staat daar ook de mijne niet tussen. De KDL 40EX720. En de BDP-S480 heeft ook geen ondersteuning voor Netflix.
Raar dat voorlopende serienummers wel ondersteuning hebben.

graag ook beschikbaar stellen voor bovenstaande types.
Heb er genoeg voor betaald, dan mag ik aannemen dat we er ook wat voor terug krijgen.
Overigens is de tv na de laatste update traag in het laden van inyernet en ook traag in de bediening van het menu.
Thomas_Ploem
Nieuw

Komaan Sony!!

Ik heb sinds 2 dagen ook een abonnement bij Netflix België en merk dat ook mijn Smart tv de KDL-40NX720 de Netflix app niet heeft! Nochthans staat die toch op de lijst bij Netflix.

 

Het kan toch niet dat je voor een tv van 2 jaar oud geen ondersteuning zou krijgen.

 

Ik hoop dat dit snel in orde komt.