Deel jouw ervaring!
Hallo,
Mijn ouders hebben een Sony Bravia KDL-46EX500. Wij hebben hier altijd films op kunnen bekijken via mijn tablet of onze mobiele telefoons. Dit kon via en opgezette mediaserver op de mobiel / tablet, of direct door de video te sharen naar de tv. Dit ging altijd goed.
Op een gegeven moment wilde het ineens niet meer, de tv wordt wel gevonden door de tablet / telefoon, maar afspelen van een video wil helemaal niet meer. Foto's en muziek willen wel afgespeeld worden. Wij zijn gaan onderzoeken waar het aan kon liggen en hebben van alles uitgeprobeerd, zelf eens nieuwe router. Het laatste wat we hebben geprobeerd is de tv naar de fabriekinstellingen resetten. Ook dit helpt niet. De niewste formware (PKG4.114EUL-0108) staat erop. Het vreemde is dat ik thuis waar ik ook een Sony Bravia heb, alleen een adere type, wel video's via mijn tablet kan bekijken.
Het lijkt haast op een fout in de firmware op de tv, maar dat kunnen we niet testen omdat we niet terug kunnen naar de oude firmware. Is er op dit forum iemand die hier meer van weet en mij verder kan helpen?
gaat het om video stream van internet op tablet naar tv sturen? dat heeft bij mij nooit gewerkt op deze generatie tv. Op nieuwere generatie wel.
of gaat het om video op je tablet, vanaf de tv opvragen? dat kon altijd wel op de manier die jij beschrijft in de ondersteunde formaten.
Message was edited by: breedBenR
Het gaat om het afspelen van video die op de tablet staat, dus niet een streaming van internet via het tablet.
Dat werkt op de een of andere manier dan weer wel, het is erg vreemd.
Het vervelende is dat foto's en muziekop het tablet wel afgespeeld kunnen worden op de tv, maar video's die op
het tablet staan dan weer niet. En dat heeft altijd gewerkt.
Het lukt mij wel om een mp4 film af te spellen op de HX720.
- selecteer de mp4 film.
- actie voltooien met de applicatie Film (oranje icon).
- rechtsboven instellingen
- Throw
- beschikbare apparaten (HX720 en de E370)
- selecteer het apparaat waar je de mp4 film op wil afspelen.
73's
Bij deze tv werkt dat helaas dus niet. Het is heel vreemd want het heeft dus wel gewerkt.
Is er iemand die ook precies dezelfde tv + firmware heeft met dezelfde klachten?