annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuwe versie van adobe flashplayer is niet te downloaden.

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
AWE001
Bezoeker

Nieuwe versie van adobe flashplayer is niet te downloaden.

Op mijn Sony KDL-46HX850 televisie Surf ik vanuit internet naar YouTube.

YouTube geeft vervolgens aan dat ik de nieuwste versie van FlashPlayer moet downloaden

om de filmpjes te kunnen bekijken.

Op de betreffende YouTube pagina zit een link naar de Adobe Flash Player update.

Het download proces eindigd in de volgende fout;

Er is geen flashplayer beschikbaar voor dit besturingssysteem... !§%#$?

Heeft iemand een tip hoe dat ik dit op kan lossen? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
breedBenR
Lid

dit klopt

in de eenvoudige browser, zijn geen plug-ins zoals Flash te installeren.

Dit is de reden dat het 'eenvoudige browser' heet.

Youtube-filmpjes kijken op de TV IS mogelijk, maar dan moet je onder het Home menu opzij naar Video en r beneden naar de YouTube applicatie voor Sony InternetTV.

Maar dat geldt alleen voor Youtube filmpjes: van andere websites, zoals Uitzendinggemist, die ook met flash werken en/of met sliverlight werkt het niet. Als je dat wil moet je of je PC op je TV aansluiten, of vanaf je TV 'streamen', 'throwen' of 'beamen' over je huisnetwerk naar de tv (jouw type kan dat aan), of een losse mediaplayer of de Sony GoogleTV kastje aanschaffen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
breedBenR
Lid

dit klopt

in de eenvoudige browser, zijn geen plug-ins zoals Flash te installeren.

Dit is de reden dat het 'eenvoudige browser' heet.

Youtube-filmpjes kijken op de TV IS mogelijk, maar dan moet je onder het Home menu opzij naar Video en r beneden naar de YouTube applicatie voor Sony InternetTV.

Maar dat geldt alleen voor Youtube filmpjes: van andere websites, zoals Uitzendinggemist, die ook met flash werken en/of met sliverlight werkt het niet. Als je dat wil moet je of je PC op je TV aansluiten, of vanaf je TV 'streamen', 'throwen' of 'beamen' over je huisnetwerk naar de tv (jouw type kan dat aan), of een losse mediaplayer of de Sony GoogleTV kastje aanschaffen.