Deel jouw ervaring!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het radio display werkt alleen in de digitale mode vanuit het digitale netwerk van je provider i.c.m. de DVB-C, DVB-T of DVB-S tuner, m.a.w. radiodisplay werkt niet als er vanuit een externe ontvanger naar een radiozender wordt geluisterd.
73's
De juiste combinatie.
Als ik hier d.m.v. van de toets (TV/Radio) op de afstandsbediening is het radiodisplay zichtbaar en aan te passen in de CI+ mode.
73's
Het radio display werkt alleen in de digitale mode vanuit het digitale netwerk van je provider i.c.m. de DVB-C, DVB-T of DVB-S tuner, m.a.w. radiodisplay werkt niet als er vanuit een externe ontvanger naar een radiozender wordt geluisterd.
73's
Om het digitale Ziggo signaal ontvangen, gebruik je dan een externe decoder of maak je gebruik van de CI+ Module?
73's
Ja, opgelost! Super, ik hanteerde een verkeerde volgorde. Heel veel dank. Aansluitende vraag: hoe verander je van radiozender als je de functie 'snel zappen' niet aan hebt staan? Als ik in Radio de PROG + en - toetsen gebruik verlaat de TV de radio en ga ik weer TV kijken.
?????????????
Snap niet de combinatie van Radiodisplay - blauwe knop - teletekst als je de radio functie gebruikt van de 656a.
73's