annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuw Full HD Sony kdl-55w955b (wat is de input lag?)

murayaz7
Nieuw

Nieuw Full HD Sony kdl-55w955b (wat is de input lag?)

Goedemorgen,

 

Graag zou ik willen weten wat van onderstaande televisie de response snelheid/input lag is. Dit is namelijk belangrijk voor als je ook wilt gamen op een tv. Mijn tv van 2007 (sony s2530) had een input lag van 8ms. Televisies van tegenwoording (bijvoorbeeld de sony HX850) had bijvoorbeeld een input lag van 28 tot 32 ms in gaming mode. Dit is voor mij doen te hoog. Mijn aankoop van de nieuwe tv valt of staat met het antwoord op mijn vraag. Hopelijk kan iemand mij helpen.

 

Het gaat om de volgende tv:

 

http://www.sony.nl/electronics/televisies/kdl-55w955b

 

Alvast bedankt.

 

Murat

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tegenwoordig HX850???

De HX850 is een toestel uit 2012, dacht gelezen te hebben dat de 2013 lijn juist onderandere geprezen wordt voor de lage input-lag.

 

Wat de modellen van 2014 doen is nog even afwachten, deze worden vanaf deze maand bevoorraad.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
murayaz7
Nieuw

Hi,

 

Dank voor je reply.

 

2012 vind ik nog redelijk recent, dus vandaar dat ik "tegenwoordig" gebruikte. Ik zie wel wat de input lag is. Hopelijk heeft de tv ook geen last van clouding.

 

Btw, is 55" niet te groot voor een full HD tv? Is het beeld dan nog wel scherp of moet je dan gaan voor een 4k tv?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens Tweakers is de Sony W9: Geraffineerd full-hd-topmodel.

 

<quote>

Voor gamers is de lage inputlag een groot pluspunt

 

De W9 behoort tot de top wat inputlag betreft. Hierdoor is de tv zeer interessant voor consolegamers. Alleen speciale gamemonitors hebben een kortere inputlag, maar zijn niet in dergelijke grote maten verkrijgbaar. Het is misschien niet verwonderlijk dat de maker van de populaire PlayStation-consoles hieraan aandacht besteedt, maar Sony verdient hier toch een pluim.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
murayaz7
Nieuw

Klopt, alleen is dit van het model van vorig jaar, niet van dit jaar. Ze reviewen een tv een jaar later=)