annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Video files optimaliseren voor de KDL46W905

OPGELOST
profile.country.BE.title
erik_godderis
Ontdekker

Video files optimaliseren voor de KDL46W905

Ik heb soms Video files (avi) die niet kunnen worden weergegeven op mijn Sony. Nu heb ik een programma gevonden die deze files omzet. Soms worden deze files dan wel 8 Gb groot ! Dat is niet handig en misschien niet nodig.

Weet er iemand welke de ideale instellingen zijn om een video file te converteren zonder al te veel verlies van kwaliteit ? Liefst in MP4 formaat.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Ik gebruik met tevredenheid het programma "Aimersoft Video Converter Ultimate v5.5.1" waarvan de NZB te vinden is.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Ik gebruik het gratis programma Freemake Video Converter. Zet de films om naar AVI TV Quality, dat speelt mijn 42W656 altijd af. Ik gebruik de converter nu standaard bij elke film, ook als het een AVI of DVD is. Werkt perfect!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Ik gebruik met tevredenheid het programma "Aimersoft Video Converter Ultimate v5.5.1" waarvan de NZB te vinden is.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Ik gebruik het gratis programma Freemake Video Converter. Zet de films om naar AVI TV Quality, dat speelt mijn 42W656 altijd af. Ik gebruik de converter nu standaard bij elke film, ook als het een AVI of DVD is. Werkt perfect!
profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Ik zet al mijn bestanden om naar mp4, kwestie van gewoonte en weet niet precies welk bestandsformaat het beste is.

 

Ik gebruik ook freemake video converter hiervoor, is helemaal gratis.

profile.country.BE.title
erik_godderis
Ontdekker

Bedankt voor de tip. Dit is inderdaad een zeer handig programma. Ook de MKV en SRT(ondertittels) kun je hiermee probleemloos samenvoegen tot één file.