annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL 40EX711 5006 fout melding

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
steefmeister
Bezoeker

KDL 40EX711 5006 fout melding

Hallo,

Ik heb twee weken geleden een KDL 40ex711 tv gekocht.

Ik ben er zeer tevreden mee.

Ik heb vorige week maar gelijk een sony usb stick (dongle) gekocht voor internet op de tv.

Alles werkte perfect,tot gisteren.De tv geeft aan dat hij netwerkverbinding heeft,maar zodra hij de internet video content op moet halen,geeft hij foutcode 5006 aan.

Ik heb al meerdere netwerk instellingen geprobeerd,maar hier zit het probleem niet.

Hij vind geen server voor de internet inhoud op te halen.

Iemand een idee?

Alvast bedankt.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
kris_app
Bezoeker

Hallo,

Ik had het zelfde probleem met mijn KDl 32-ex700 sinds 25-11 bij het internet content ophalen: error 5006.

Terwijl het al 5 maanden feilloos werkte.

Na wat zoek werk, blijkt er op 25-11 een automatische update van de firmware gebeurt te zijn (versie 108), en dit is de reden van het falen.

Nog wat verder gezocht en  gevonden dat je de fabrieksinstellingen moet herinstellen.

Gisteren gedaan (de 13 stappen van de fabrieksinstellingen doorlopen), vervolgens de draadloze instelingen weer geconfigureerd en ja hoor, het werkt weer perfect!

Ik vermoed dat het bij jou het zelfde gebeurt is.

Laat maar weten of het gelukt is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_BE.title
kris_app
Bezoeker

Hallo,

Ik had het zelfde probleem met mijn KDl 32-ex700 sinds 25-11 bij het internet content ophalen: error 5006.

Terwijl het al 5 maanden feilloos werkte.

Na wat zoek werk, blijkt er op 25-11 een automatische update van de firmware gebeurt te zijn (versie 108), en dit is de reden van het falen.

Nog wat verder gezocht en  gevonden dat je de fabrieksinstellingen moet herinstellen.

Gisteren gedaan (de 13 stappen van de fabrieksinstellingen doorlopen), vervolgens de draadloze instelingen weer geconfigureerd en ja hoor, het werkt weer perfect!

Ik vermoed dat het bij jou het zelfde gebeurt is.

Laat maar weten of het gelukt is.

profile.country.nl_NL.title
steefmeister
Bezoeker

hallo,

bedankt voor je reactie.

ik heb de tv terug gezet naar de fabrieks instellingen,alles weer geinstalleerd,en...ja hoor,alles werkt weer perfect.

Gelukkig :dizzy: