annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia KDL-32P300 "Buiten Bereik".

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Orzagh
Bezoeker

Sony Bravia KDL-32P300 "Buiten Bereik".

Ik probeer mijn PC (een Dell-pc, met Vista) weer aan te sluiten op mijn TV, een KDL-32P3000 via een monitor/DVI-kabel (dus geen HDMI). Hij heeft vaker goed gewerkt, maar elke keer dat mijn PC uitgaat krijg ik weer aalleen maar "buiten bereik" te zien. Ik heb al met Fn+F8 proberen te wisselen van monitor, en bij beeldscherminstellingen probeer ik mijn hoofdbeeldscherm te wisselen naar de tv, maar nog steeds zie ik niets.  Ik weet zeker dat de resolutie goed is ingesteld, en wisselen naar een kleinere resolutie helpt niet. Hoe kan ik mijn tv werkend krijgen en dit "buiten Bereik" weghalen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
flyboy.nl
Bezoeker

Kijk eens kritisch naar de kabel die je gebruikt om de pc met de tv te verbinden. Het lijkt erop dat Sony's nogal moeilijke eters zijn...

Ik heb vergelijkbare problemen. Mijn prive-laptop gaf "buiten bereik" via de VGA-kabel op alle resoluties. Onlangs heb ik het nog eens geprobeerd met een nieuwere laptop en een andere kabel en dat werkte perfect. Ik moet nog wat meer experimenteren om te zien of het nou aan de kabel ligt of aan de laptop (ik vermoed de kabel).

Via HDMI heb ik hetzelfde probleem met mijn nieuwe Playon HD media player. Ook daar ga ik eens met verschillende kabels experimenteren. Dat wordt op zijn vroegst het weekend; ik zal het posten als ik iets wijzer word.

Erik

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
flyboy.nl
Bezoeker

Kijk eens kritisch naar de kabel die je gebruikt om de pc met de tv te verbinden. Het lijkt erop dat Sony's nogal moeilijke eters zijn...

Ik heb vergelijkbare problemen. Mijn prive-laptop gaf "buiten bereik" via de VGA-kabel op alle resoluties. Onlangs heb ik het nog eens geprobeerd met een nieuwere laptop en een andere kabel en dat werkte perfect. Ik moet nog wat meer experimenteren om te zien of het nou aan de kabel ligt of aan de laptop (ik vermoed de kabel).

Via HDMI heb ik hetzelfde probleem met mijn nieuwe Playon HD media player. Ook daar ga ik eens met verschillende kabels experimenteren. Dat wordt op zijn vroegst het weekend; ik zal het posten als ik iets wijzer word.

Erik