annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-40EX500 instellen op1080

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
-Feked-
Bezoeker

KDL-40EX500 instellen op1080

Hoe kan ik mijn Bravia zo instellen dat de beeldinstellingen op 1080 komen. Wanneer ik mijn TV start dan geeft hij 720 aan. Hoe kan ik dit 1080 zetten?

Tags (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Eric.Put
Bezoeker

Het beeldscherm van de 40EX500 staat altijd op 1080.

De melding van 720 geeft alleen maar aan dat het op dat moment aangeboden signaal een resolutie van 1280x720 heeft en zal door de TV automatisch worden omgezet naar een 1080 signaal.

Indien u de melding krijgt bij het bekijken  van een extern apparaat dan dient u de uitgangsinstellingen van dat externe apparaat aan te pasen naar 1080.

Krijgt u de meling bij een TV uitzending dan geeft het 720(p) aan als een uitzending niet in Full HD kwaliteit is en 576i als het een standaard definitie uitzending is.

Bij TV uitzendingen hoeft dus niets te veranderen en is het alleen maar een aanduiding van de kwaliteit van het aangeboden beeld.

Met vriendelijke groet,

Sony medewerker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Eric.Put
Bezoeker

Het beeldscherm van de 40EX500 staat altijd op 1080.

De melding van 720 geeft alleen maar aan dat het op dat moment aangeboden signaal een resolutie van 1280x720 heeft en zal door de TV automatisch worden omgezet naar een 1080 signaal.

Indien u de melding krijgt bij het bekijken  van een extern apparaat dan dient u de uitgangsinstellingen van dat externe apparaat aan te pasen naar 1080.

Krijgt u de meling bij een TV uitzending dan geeft het 720(p) aan als een uitzending niet in Full HD kwaliteit is en 576i als het een standaard definitie uitzending is.

Bij TV uitzendingen hoeft dus niets te veranderen en is het alleen maar een aanduiding van de kwaliteit van het aangeboden beeld.

Met vriendelijke groet,

Sony medewerker.