annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kapotte voetstuk

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Voetstuk
Bezoeker

Kapotte voetstuk

Beste mensen,

Ik heb per ongeluk een hard voorwerp op mijn LCD-TV voetstuk (waarop de TV rust) laten vallen, waar nu dus een gat in zit. Ik wil graag weten of ik deze originele Sony LCD-TV voetstuk kan kopen bij Sony of elders. Ik heb een Sony KDL-46W5500. En helaas is de garantie-termijn met 2 maanden net over 2 jaar. Alvast bedankt.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Mickeyvdb
Bezoeker

Misschien kan je achter het produktnummer komen van de voet zodat je wat gerichter op internet kan zoeken. Mogelijk zijn de onderdelen hier en daar nog wel te verkrijgen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Mickeyvdb
Bezoeker

Welkom Voetstuk,

Heel vervelend, heb je al geprobeerd om contact op te nemen met Sony Support ?

Je kan dit op de volgende site:  http://www.sony.nl/support/nl/contacts

Succes,

Voetstuk
Bezoeker

Hallo John,

Ja, erg ervelend. Ik heb zonet contact opgenomen met Sony Support, maar helaas is de voetstuk niet los te verkrijgen. Een ander Sony voetstuk werd mij ook afgeraden omdat het er niet in past voor mijn model. De support heeft mij geadviseerd om het bij de Media Markt te proberen of het reparatiecentrum.

Mickeyvdb
Bezoeker

Misschien kan je achter het produktnummer komen van de voet zodat je wat gerichter op internet kan zoeken. Mogelijk zijn de onderdelen hier en daar nog wel te verkrijgen.

Voetstuk
Bezoeker

Ik heb het reparatiecentrum gebeld waarnaar Sony Support mij had verwezen en het voetstuk is daar te verkrijgen. Zij hebben mij eveneens de productcode ervan kunnen geven. Bedankt voor je hulp.