annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe sony kld 40w905 optimaliseren?

OPGELOST
tverheijden
Ontdekker

Hoe sony kld 40w905 optimaliseren?

Hallo, sinds een week in het bezit van een 40w905 en hartstikke tevreden, alles werkt naar behoren en ik ben erg tevreden over de beeldkwalteit.

Zo uit de doos op stand levendig en al een genot om naar te kijken, zijn er echter nog kleine aanpassingen waardoor dit mooie beeld nog beter wordt?, volgens veel gelezen reviews is dit mogelijk alleen als leek zou ik niet weten wat te doen, kan iemand mij adviseren?, bvd, T Verheijden.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
tverheijden
Ontdekker
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Als "beeldmodus" gebruiker te kiezen.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
tverheijden
Ontdekker

Hi, bedankt voor het antwoord, hier heb ik al een blik geworpen, echter wat zijn de ideale instellingen volgens de "experts" als leek zijnde ga je al snel over de top en wordt het er allemaal niet beter op. Als je antwoord is dat de ideale instellingen niet betsaan en een persoonlijke keuze is zou ik graag willen weten of er een volgorde is waarin je de zaken moet aanpassen, bvd, gr T Verheijden.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In dit forum staan diverse instellingen.

 

suc6 met het door spitten.

73's 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
tverheijden
Ontdekker

Bedankt, ga ik spitten.

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Google anders ook eens op 'settings W905' of 'settings W900'. Er zijn veel internationale sites waar gebruikers hun favoriete instellingen posten. De Amerikanen (W900, hun versie van de W905) zweren in het algemeen bij de cinema instelling, maar die is voor ons Europeanen vaak te soft, waarbij wit niet heel helder wit is, maar een iets 'gele' zweem heeft. Het geeft misschien wel wat aanknopingspunten, Succes!