annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opnemen op externe HDD

bjorndhondt
Nieuw

Opnemen op externe HDD

Ik heb een Sony EX650. Ik heb een kaartje van telenet. Ik neem dus op op een externe HDD. Alles werkt perfect. Maar als ik de opgenomen programma's wil bekijken op bv mijn Vaio herkent die mijn HDD niet. Is dit niet mogelijk om je opgenomen programma's op een ander apparaat te bekijken. Ik heb bv ook nog een beamer staan met USB maar die herkent mijn HDD ook niet nadat ik heb opgenomen op mijn Sony TV.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Helaas is het niet mogelijk om de HDD aan een ander apparaat te koppelen om een opname van de EX650 weer te geven.

Tevreden over de CI+ Module van TeleNet?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
bjorndhondt
Nieuw

Ja nu nog een Sony tv maken met een dual tuner en dan is het ideaal. Zijn ze daar mee bezig of niet?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vanaf het moment (2011) dat UPC de CI+ module in het pakket heeft, ben ik de voorstander ervan i.v.m. er wordt hier zelden iets opgenomen en anders is de HDD er tenslotte ook nog.

Dat er alleen maar een single tuner aanwezig is, is een van de nadelen van DTV i.c.m. de CI+ Module.

Ook de aanwezigheid van een 2e CI+ slot voor DVB-S, er is wel een coax ingang aanwezig.

Ben er nog niet aan toegekomen om een opname te activeren in de DVB-C mode en te kijken naar een DVB-S zender.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!