annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

gemaakte video vanaf smartphone weergeven op TV

profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker

gemaakte video vanaf smartphone weergeven op TV

Ik heb een KDL-32WD759 TV.

Hoe kan ik een gemaakte video vanaf mijn Smartphone HUAWEI CUN-L21_6540 (Y5 II) weergeven op de TV via HOME>Media van de afstandsbediening van de TV?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ligt eraan wat de mogelijkheden zijn van de software in de CUN-L21. Denk dat je beter deze vraag in de Huawei Community kan stellen. De WD759 kan in ieder geval Miracast aan.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker

Hartelijk  dank voor de suggestie. Ik ga bij de Huawei Community kijken. Wist niet dat die bestond.

Overigens had ik zojuist een  uitstekend resultaat met de app Media Server. Voordien kwam ik een heel eind met de app iMediaShare.

Het testen vind ik lastig, omdat ik te weinig weet wat ik aan het doen ben,. Je moet op allerlei meldingen letten.

Gezien de successen moet het kunnen via servers die getoond worden na HOME>Media, na pogingen met verschillende apps, die ik probeerde.

Het is belangrijk, als je een nieuwe app gebruikt op je smartphone, dat je via Instellingen> App Beheren, alle vorige serverapps uitschakelt. Logisch eigenlijk..

Ja de WD759 kan Miracast aan. Als je mobiele appraat dat ook kan is dat geweldig. Dè manier. Met een eenvoudige Samsung Tablet van ons gaat het prima. Maar mijn Huaweitje heeft het niet.

Ik laat nog van me horen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Aha, je ben al een stukje verder.

 

Ben benieuwd hoe het afloopt.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker

Zo af en toe probeer ik allerlei mogelijkheden en manieren om met apps om te gaan. Er wordt weinig over beschreven. Het is een kwestie van blijven proberen.

Zo verscheen vandaag op de TV enkele keren de mededeling: Aansluiting op de Controller.

Uh.. wat is de Controller? Ik denk een ingang die je niet kunt kiezen. Het lijkt me iets positiefs.

 

En nu ik toch  bezig ben.

Wat is de lol van Wi-Fi direct? Ik dacht een oplossing voor het geval je geen router (thuisnetwerk) hebt. Maar het kan ook zijn, dat een Wi-Fi direct verbinding soms beter werkt dan verbinding via de WiFi van het huis.

Bij de apps van de TV is de app Photo Sharing Plus. Die werkt juist met Wi-Fi direct. Vreemd?

Er wordt genoemd dat die app ook videos kan weergeven, maar dat is me niet gelukt.