annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Oled TV A1 en Dolby Vision - update

profile.country.NL.title
herbert3ssen
Nieuw

Sony Oled TV A1 en Dolby Vision - update

Ik lees dat er nieuwe software uit is voor mijn Sony A1 tv zodat die geschikt wordt voor Dolby Vision. Mijn Tv staat nu op automatisch updaten. Hoe kan ik controleren dat deze nieuwe software ook daadwerkelijk al is geinstalleerd? Kan ik dat direct in het beeld zien van reguliere TV uitzendingen of alleen bij streaming materiaal van Netflix, Apple of anderen? Mij is dat niet duidelijk want het beeld lijkt mij nu nog - medio april 2018 - net zo mooi als anders 😉

 

Wie kan mij op weg helpen?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Pepijn.PM1
Community Team

Beste Herbert3ssen,

Een check voor de juiste software kunt u eenvoudig via onze ondersteuningspagina terugvinden:

https://www.sony.nl/electronics/support

 

Voor dit specifieke geval kunt u de informatie terugvinden op de volgende pagina:

https://www.sony.nl/electronics/support/downloads/00015010

 

Na de update met de laatste firmware versie kunt u via de knoppen action --> beeld/picture het beeldinstellingen menu oproepen. Hier zal worden aangegeven dat de Dolby Vision instelling is geselecteerd wanneer u naar Dolby Vision content kijkt.

 

Reguliere TV uitzendingen maken nog geen gebruik van Dolby Vision.

Voor een overzicht van Dolby Vision content kunt u het beste even googlen naar "beschikbare dolby vision content".

 

Het beeld is inderaad al prachtig op een BRAVIA OLED A1 en zal door deze toevoeging alleen maar mooier worden.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Via de "help" toets van de afstandsbediening.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
herbert3ssen
Nieuw

Dank voor de reactie. Gisterenavond begon mijn TV vanzelf te vragen of ik een update wilde toestaan. Na dat gedaan te hebben bleek ik op Netflix inderdaad Dolby Vision content te kunnen zien. Het ziet er inderdaad prachtig uit. Alleen zie ik dat nog niet in het actionmenu - beeldinstellingen . Waar moet ik dan precies kijken?