annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen netflix

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Geen netflix

Al meer dan 1 maand geen Netflix meer, noch bij Netflix, noch bij Sony kan men mij verder helpen.

Televisie is nog maar 2 jaar oud.

 Absoluut niet tevreden over support van Sony. Moet telkens zelf opnieuw contact opnemen, en na 1 maand nog steeds geen oplossing. Probleem ligt bij TV, op 2e toestel van concurrentie, geen enkel probleem om Netflix te kijken. Nog iemand  hetzelfde probleem, en een oplossing ?

34 ANTWOORDEN 34
profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Vandaag bevestiging gekregen dat ze morgen komen tussen 12 en 18 uur voor plaatsing nieuw moederbord,  weliswaar in het Frans...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ben benieuwd, toch eigenlijk wel raar dat als er een app niet goed funcioneerd het opeens aan het moederbord ligt.

Gelukkig hebben wij hier in NL dat taal probleem niet.

 


suc6 morgen,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Ongelooflijk maar waar, we kunnen weer Netflix kijken.

Niet te begrijpen dat dit zo lang moest duren. Benieuwd welke compensatie Sony voorziet...

profile.country.BE.title
Nicovandenbon
Ontdekker

Als compensatie terugbetaling abonnement Netflix  ( 2 maanden ) of extra verlenging garantie met 2 maanden. 

Eigenlijk mocht ik al blij zijn dat ze TV thuis hersteld hadden ( had ik geen recht op volgens Sony! )

Stel u voor dat ik TV had binnengebracht voor nazicht!

Had ik ook nog zonder TV gezeten gedurende volledige periode.

Bij deze sluit ik dit hoofdstuk af, heb mij genoeg geërgerd de laatste maanden.

profile.country.NL.title
Dennis-DB
Ontdekker

waardeloze producten, ze houden het niet langer uit dan 2 jaar.